forbindelse ustabil!
Hejsa.Jeg har fornyligt slettet alle mine cokkies, midlertidige filer osv. -hvilket har resulteret i at mit internet af en eller anden mærkelig grund er blevet vildt ustabilt!
Internettet kører det ene øjeblik vildt godt og det næste minut er det helt nede... hvad kan det være?
IE giver ingen fejlmeldinger, men Netscape siger:
""The connection was timed out during..."
Hvad kan det skyldes? Jeg har en bredbånds forbindelse og burde jo være på 24 timer i døgnet ...!
På forhånd tak.
/Cozey
