Avatar billede urup Nybegynder
12. januar 2004 - 23:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd.. gør det selv pakke

Kan man ikke se her på nettet hvordan man selv sætter filter og modem op ??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. januar 2004 - 23:25 #1
Avatar billede urup Nybegynder
12. januar 2004 - 23:40 #2
Du er sku gud......jeg ved at stikket man sætter i husets telefonstik har 2 krese..altså udgangen ikke har forbindelse med indgangen inden der komme gemmem s´killefiltret,kan man se det nogle steder ??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. januar 2004 - 23:45 #3
du tænker på de ledninger der skal tages fra tlf. stikket og op i skillefiltret?
Avatar billede urup Nybegynder
12. januar 2004 - 23:48 #4
Ja....
de kommer jo tilbage igen i stikket....
En fra mit arbejde mener jeg er helt fejl på den..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. januar 2004 - 23:49 #5
hvor meget skal du da lave selv?
har en installatør ikke lavet stikket, så du kun skal sætte resten op?
Avatar billede urup Nybegynder
12. januar 2004 - 23:52 #6
jo...
Me en fra mit arbejde mener nem man kan bruge de andre stik i huset.
Jeg har sagt til ham hvor han ikke kan det men det mener ham jeg er fejl på
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. januar 2004 - 23:54 #7
mit skillefilter sidder helt nede hvor telefonstikket kommer ind i huset, det er noget med at skillefiltret skal dele signalerne hvor de kommer ind.
Hvilke ledninger det er, kan jeg ikke huske (det er over 2år siden jeg fik Adsl)
Avatar billede urup Nybegynder
12. januar 2004 - 23:56 #8
Ja...
Jeg kender det godt..man havde håbet på du havde en tegning/diagram på stikket hvor man kan se den er 2 delt
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. januar 2004 - 00:02 #9
som jeg har forstået det, så bruges skilelfiltret til når man ikke har nok rå kobber til at der kan bruges 2 ledninger kun til ADSL, så skillefiltret deler det på en eller anden måde, så det samme kobber kan bruges til ADSL og tfl.
Avatar billede urup Nybegynder
13. januar 2004 - 00:07 #10
ok...kan du ikke lgie svare så jeg kan give point
Avatar billede urup Nybegynder
09. marts 2004 - 14:45 #11
Lukket
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester