Avatar billede mufoxe Nybegynder
15. januar 2004 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Acceptér svar: Vælg automatisk bruger, hvis der kun er 1

Hvis kun en bruger har svaret, ville det være cool, hvis denne bruger var valgt automatisk i, når man skal acceptere svaret.

Det kunne også være OK at have første bruger valgt, hvis der er flere, der har svaret.
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 13:11 #1
Mht. at første bruger skal være valgt, så synes jeg det er en SUPERDÅRLIG idé. Forestil dig, at man klikker forkert, så får første bruger automatisk point, selvom vedkommendes løsning er forkert.
Og hvis det bare er en der har lagt et svar for at score point på evt. fejl, så er det endnu værre.

Synes det er i orden, at spørger aktivt skal vælge, hvem der skal have point.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
15. januar 2004 - 13:13 #2
OK, jeg var også selv lidt i tvivl om det, men i de tilfælde, hvor der kun er en, der har svaret, kunne det være en god idé at automatisk vælge brugeren. (Det er en lille bitte ting) :)
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 13:19 #3
Tror bare det vil give for meget bøvl, hvis (når) der er nogen der laver fejl...
Avatar billede mufoxe Nybegynder
15. januar 2004 - 13:39 #4
Så holder jeg bare mund nu :)
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 14:47 #5
:-)