Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 11:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Fejl: Netværk via modem kunne ikke oprette forbindelse

Hej

Jeg prøver at logge på nettet med et normalt 56k modem. Den ringer rigtig nok op, men så inden den tjekker brugernavn og kode, afbryder den forbindelsen og kommer med denne fejl:

Netværk via modem kunne ikke oprette forbindelse

fejl 645

Microsoft Opkaldskort er ikke installeret eller svarer ikke korrekt.
Fjern driveren i Netværk i Kontrolpanel, og tilføj den derefter igen.

Men hvordan tilføjer jeg det igen, og hvad er det præcis jeg skal tilføje?

Mvh. Jacob
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 11:34 #1
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 12:02 #2
Jeg har set den, men kan ikke få det til at virke.
Når jeg prøver at tilføje noget under "Netværk", skal jeg vælge hvilket netværkskort jeg har, men det er jo et modem jeg bruger. Hvad skal jeg så?
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 12:20 #3
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 12:24 #4
Og du kan se her, hvad der er af kort, under netværk:http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r847.html
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 12:24 #5
Aida32
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 12:26 #6
Tak for det. Jeg kigger på det.
Jeg fandt også selv denne: http://oldwww.accesscomm.ca/internet/gurubase/windows95_98/tcpip/reinstall/ den prøver jeg nu
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 12:43 #7
Jeg har nu prøvet at tilføje opkaldskortet m.m. men jeg får stadig den samme fejl.
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 13:30 #8
Jeg er kun kommet frem til denne fejl:
Computeren, som du ringer op til, kan ikke etablere en Netværk via modem-fobindelsen.
Kontroller adgangskode, og prøv igen.

Jeg er ret sikker på at det er det rigtige password.
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 13:45 #10
Den kommer stadig med den fejl.
Jeg prøvede at logge på med en gammel konto jeg har, og der kom den fint ignnem. Altså uden fejl.
Det er en tiscali konto, som ikke virker.
Jeg har værete her inde og søge hjælp: http://www.tiscali.dk/help/modem-isdn/connection/ - men den driller stadig
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 14:30 #11
Prøv hastigheden i opkaldsforbindelsen, for når den kan på den gamle forbindelse, tror jeg da, din opsætning er god nok, måske Tiscali kræver noget specielt:(
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 17:43 #12
Så kom det endelig til at virke.
Ligger du lige et svar Magictouch, så du kan få lidt point.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 17:52 #13
Meget gerne;) hvad var synderen?
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. januar 2004 - 18:17 #14
Det første problem fik jeg løst ved at ændre nogle ting regedit, samt udpakke en windows fil i sfc. Jeg kan ikke lige finde siden igen, så jeg kan ikke sige dig hvad det er for en fil :-(
Det andet problem vise sig, at være fordi jeg ringede fra det forkeret telefon nummer. Så det var lidt pinligt :-)
Men tak for hjælpen...
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 18:23 #15
Ups, selvtak;-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester

IT-JOB

MOLIO Erhvervsdrivende Fond

IT-projektleder

Forsvaret

Cyberspecialist

Capgemini Danmark A/S

AI/Data Engineer

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse

SAP Bruger- og rolleadministrator ved Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse