Fejl: Netværk via modem kunne ikke oprette forbindelse
HejJeg prøver at logge på nettet med et normalt 56k modem. Den ringer rigtig nok op, men så inden den tjekker brugernavn og kode, afbryder den forbindelsen og kommer med denne fejl:
Netværk via modem kunne ikke oprette forbindelse
fejl 645
Microsoft Opkaldskort er ikke installeret eller svarer ikke korrekt.
Fjern driveren i Netværk i Kontrolpanel, og tilføj den derefter igen.
Men hvordan tilføjer jeg det igen, og hvad er det præcis jeg skal tilføje?
Mvh. Jacob
