Har TDC bredbånd, en 3. maskine er nu på og så virker det ikke
Hej. Har et problem. Indtil i aften har der været to maskiner på en TDC adsl forbindelse (via Router), og da der nu er kommet en ekstra lejer i lejligheden skulle han på. Vi har smidt et ekstra kabel i Routeren, og nu er det kun den ene maskine der er på. Den der før var på kan ikke komme på nettet, og den nye kan slet ikke komme på. Hvad pokker er der i vejen? Vil bliver ovenud lykkelig for en hjælpende hånd. (den maskine der tidligere har været connected var på i ca. 10 minutter efter den nye kom ind, og så røg den fra)
Jeg har haft et problem med at når jeg satte mere end 5 pc'er til min router via mine 2 switches og router så gik det hele ned bortset fra nogle få computere.
Lytter med.
Jeg har hørt noget om at det er fordi jordstik ikke er sat til, men jeg er ikke sikker.
angående at resette: har ledt efter en lille knap, men kan intet finde.... (indrømmet er ikke den store haj). Er det eventuelt noget man kan gøre gennem enhedshåndtering???
Det lyder mere rigtigt i mine øre :) jeg har nemlig aldrig hørt om en router som hedder daisy-chain! for så tror jeg problemet er at i kun har 2 ip-adresser, så skal i enten købe flere dynamisk hos tdc eller købe en router. for som standart har man kun 2 hos tdc.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.