Hvor er mit svage led, hvad går ned.
Jeg har en 2Mbit linie fra kabelnet som fra modem går via en D-Link pouter direkte til min pc. Der er også en ledning der går til en trådløs fordeler hvor der er 2 maskiner sat til.Problemet er at efter ca. 6 - 8 timer hvor maskinen (den direkte monterede) har været på, hvor man går fra og til flere gange, pludselig er nede.
Så prøver man at resette D-Link og det ser lige ud til at det virker, men nej først efter em genstart af maskinen kommer der igen gang i Outlook og Exploreren.
Hvad kan problemet være, er der nogen der har forslag?
Jeg har selvfølgelig talt med Kabelsupport, de sender mig videre til D-Link support, der får man 5 minutter inden den nogenlunde dansktalende amerikaner beder en om at´lægge på, da min taletid er opbrugt (mest fordi jeg nok ikke er lige så hurtig som han er på tasterne, og også skal holde telefonen med den ene hånd.
Help anyone?
