Avatar billede vesterby Nybegynder
27. februar 2004 - 08:27 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

mp3 og løbeture

Hej
Jeg er på jagt efter en god mp3 afspiller, som jeg vil bruge
på mine løbeture ( ca +70km i ugen så den skal kunne holde til en del)
Er der nogle gode anbefalinger , gerne med erfaringer fra løb med mp3 afspiller
Krav : min 128mb ram evt radio og nem at have med.Pris max 1500
Den må gerne kunne købes via nettet enten i dk eller eu
mvh
vesterby
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
27. februar 2004 - 08:29 #1
Jeg vil anbefale creative - MuVo  =  Den er lille og ret billig. Den kan fås i flere størelser ang. mb. Det afhænger af prisen. Den kan købes på edbpriser.dk
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. februar 2004 - 09:17 #2
http://www.edgereview.com/ataglance.cfm?category=audio&ID=323
jeg har tilfældigvis sådan en lille svend til at ligge som jeg gerne vil af med... hvis det er kan vi godt finde ud af noget.... hvis du er interesseret... mortenleth@hotmail.com
Avatar billede vesterby Nybegynder
27. februar 2004 - 09:31 #3
Hej Morten
Den virker nu lidt for stor men tak for tilbuddet
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. februar 2004 - 09:37 #4
for stor????? hehe.... ah nu må jeg be om min himmelblå... den er alt andet end stor... den er ca på højde med en lighter... dvs. 6 cm. stor og 1,5 cm. dyb... og ca. 4,5 bred.... så stor er den ikke.... ;-)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. februar 2004 - 09:40 #5
Distortion rate... <0.05% at 32 ohm

Maximum headphone output.. 40mW@32ohm

Frequency Range.. 20Hz to 20KHz

Ave. play time (2XAA).. 15 hours /w CF card

USB transfer rate.. approximately 400 KBPS

LCD display.. 112X64 bitmapped

Dimensions.. 3.6"(90mm) X 2.4"(60mm) X .8"(20mm)

Weight.. 2.29oz (65 grams)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. februar 2004 - 09:41 #6
det fandt jeg lige på deres hjemmeside det er en nex II og du kan se den på www.frontierlabs.com
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
27. februar 2004 - 09:41 #7
Min kæreste har sådan en her hun ikke bruger. Tror godt hun vil sælge den billigt. Men den er kun på 64 Mb.

Jeg ved dog at de er lavet større og spiller rimelig godt. Prøv og kig på www. edbpriser.dk
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
27. februar 2004 - 09:42 #8
Avatar billede martinowitz Nybegynder
27. februar 2004 - 09:42 #9
Heysa

Jeg ville anbefale denne, da den er bygget til det, som du gerne vil brugen den til:

http://www.nomadworld.com/products/muvo_2/

/Martin
Avatar billede vesterby Nybegynder
27. februar 2004 - 09:53 #10
martinowitz:: den ser meget fed ud, men prisen ca 2000 er nok lige i overkanten
og til resten ,så vil jeg lige tjekke linksene ud
jeg vender tilbage !!
vesterby
Avatar billede martinowitz Nybegynder
27. februar 2004 - 09:58 #11
Du kan få den til 1900 ;-)

/Martin
Avatar billede vesterby Nybegynder
27. februar 2004 - 10:16 #12
jeg ser på sagerne
v
Avatar billede martinowitz Nybegynder
02. marts 2004 - 20:03 #13
Tid til at lukke spm. ?? Noget nyt ??

/Martin
Avatar billede vesterby Nybegynder
02. marts 2004 - 21:28 #14
martinowitz: Rolig nu,,ikke stresse
det tager tid at bruge penge:-)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
03. marts 2004 - 11:24 #15
Jeg synes ellers at det er nemt at bruge penge - de forsvinder hurtigt *GG*

Har du været ude og kigge på nogen MP3-afspillere ??

/Martin
Avatar billede vesterby Nybegynder
03. marts 2004 - 14:56 #16
har surfet lidt på nettet, men ikke rigtigt fundet den rette til prisen!!
Avatar billede freeman Nybegynder
03. marts 2004 - 14:59 #17
morten_leth.. hvaa, den mp3 afspiller, hvad skal du have for den ??  (står i den samme dilemma som vesterby) :) /skriv evt. til mig mail@karstensommer.dk
Avatar billede martinowitz Nybegynder
03. marts 2004 - 15:00 #18
Den som jeg anbefalede, passer jo til dine løbeture, og kan jo også tåle stød m.v. Var det ikke en ide at spare det ekstra op, så du ikke køber katten i sækken, og så købe den model ??

/Martin
Avatar billede martinowitz Nybegynder
15. marts 2004 - 23:47 #19
Hejsa

Noget nyt ??

/Martin
Avatar billede vesterby Nybegynder
16. marts 2004 - 13:29 #20
jeps
efter at have lånt en nike radio (ikke en mp3 )af en anden løber
har jeg besluttet at købe sådan en
Så er jeg også fri for at fumle med mp3 filer osv :-)
Men ellers tak for de gode råd, jeg har da fået lært en masse ang mp3 afspillere
Avatar billede vesterby Nybegynder
05. juli 2004 - 08:03 #21
lukker