Avatar billede jankrage Nybegynder
28. februar 2004 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Template til e-shop

Jeg skal til at opstarte en site, hvor det skal være muligt at sælge malerier og antikviteter over nettet. De besøgende skal helst selv kunne uploade billeder og indtaste en annonce.
Findes der template-løsninger til dette, og hvilket firma laver generelt de bedste web-shop-template-løsninger? Gerne et internationalt firma.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. februar 2004 - 12:05 #1
Avatar billede jankrage Nybegynder
28. februar 2004 - 15:13 #2
Ja, det er nogle flotte designs, men der er vist ikke database med. Der vil være nogle interaktive elementer på min site, så der kræves vel noget php eller asp...
Avatar billede powerbart Nybegynder
03. marts 2004 - 19:51 #3
Ring til LESS IS MORE ApS .. Og få en snak om dine ønsker ...
http://www.less-is-more.dk/

Specialister i online-fler-bruger-system.