Avatar billede mr.meincke Nybegynder
29. februar 2004 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASUS P4S8x crasher

Hey,

Jeg har i 2 år nu levet med, at min PC crasher. Men det gider jeg sgu ikke længere... Så jeg håber på, at I kan komme med løsningen (selvom mange andre har prøvet), til mit problem.
Jeg har følgende PC:
ASUS P4S8x Gold
P4 2.4Ghz
1x512MB DDR SDRAM RAM (PC3200)
120 GB HDD Western Digital
ASUS GeForce4 Ti4600
Creative Audigy2 Plantinum
... hmm, kan ikke komme i tanke om mere, men spørg hvis I vil vide :)

Den crasher på random tidspunkter - Ikke nogen specielle kendetegn :(.
Har I en idé til hvad fanden der får den til at crashe?
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
29. februar 2004 - 22:57 #1
Mit GFX card i "størrere" beskrivelse: ASUSTeK Computer Inc V8460 ULTRA DELUXE
Avatar billede resten Nybegynder
29. februar 2004 - 23:42 #2
Kommer der ikke en BSOD frem ?

Og hvis ikke så slå "genstart automatisk fra ved systemfejl" fra.

Start-indstillinger-system-avanceret-indstillinger for start og genoprettelse.

Nu skulle der gerne komme en Blue Screnn Of Dead frem med en fejlmeddelse som du poster her.

Og samtidig kigger du i din logbog ud for det tidspunkt den crashed og skrive eventidet her :)
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
02. marts 2004 - 22:43 #3
Tog den ned til en nørd, og den har umidlbart ikke crashet endnu. :) Så det bare godt. Men holder det lige åbent i et stykke tid endnu, så kan jeg altid klage hvis der er noget galt ;D