Avatar billede lomse Nybegynder
14. marts 2004 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjek af hijack log,

Er der en venlig sjæl, som gider at tjekke denne log. Jeg har ikke nogen problemer, men vil bare være sikker i min sag. Har dog været på lidt hp sider som ikke var helt stue rene :-)

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\carpserv.exe
C:\Programmer\Motherboard Monitor 5\MBM5.EXE
C:\PROGRAMMER\FAXTALK COMMUNICATOR\FTCtrl32.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
D:\Installeret programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\Scheduler\PCLEScheduler.exe
C:\Programmer\Samurize\Client.exe
C:\PROGRAMMER\FAXTALK COMMUNICATOR\FAPIEXE.EXE
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Samurize\Client.exe
C:\Programmer\Hijack This\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = iexplore
R3 - URLSearchHook: IncrediFindBHO Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: (no name) - {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} - (no file)
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [CARPService] carpserv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = D:\Installeret programmer\Office\Office\OSA9.EXE
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - https://www.ibm.com/pc/support/access/sdccommon/download/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {858B4F85-E945-4F0C-AF65-059E0AD9EEC0} (IntraLaunch.MainControl) - file://H:\Interface\IntraLaunch.CAB

På forhånd tak
Avatar billede arlet Juniormester
14. marts 2004 - 19:47 #1
Tjekker den senere, hvis ikke andre har gjoert det
Avatar billede lomse Nybegynder
14. marts 2004 - 19:51 #2
Fino.

:-)
Avatar billede arlet Juniormester
14. marts 2004 - 19:57 #3
Tog den med det samme*S*

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = iexplore

R3 - URLSearchHook: IncrediFindBHO Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL

O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com

O2 - BHO: (no name) - {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} - (no file)
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL

O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = D:\Installeret programmer\Office\Office\OSA9.EXE

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede lomse Nybegynder
14. marts 2004 - 20:30 #4
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\carpserv.exe
C:\Programmer\Motherboard Monitor 5\MBM5.EXE
C:\PROGRAMMER\FAXTALK COMMUNICATOR\FTCtrl32.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
D:\Installeret programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\Scheduler\PCLEScheduler.exe
C:\Programmer\Samurize\Client.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Samurize\Client.exe
C:\PROGRAMMER\FAXTALK COMMUNICATOR\FAPIEXE.EXE
C:\Programmer\Hijack This\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.hardwaretidende.dk/hard/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [URLLSTCK.exe] C:\Programmer\Norton Internet Security\UrlLstCk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CARPService] carpserv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MBM 5] "C:\Programmer\Motherboard Monitor 5\MBM5.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [CallControl 4.5] C:\PROGRAMMER\FAXTALK COMMUNICATOR\FTCtrl32.exe /autoload
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Client.lnk = C:\Programmer\Samurize\Client.exe
O4 - Startup: t.p config..lnk = C:\Programmer\Samurize\Configs\t.p config..ini
O4 - Startup: t.p config.3.lnk = C:\Programmer\Samurize\Configs\t.p config.3.ini
O4 - Startup: t.p config.4.lnk = C:\Programmer\Samurize\Configs\t.p config.system.ini
O4 - Startup: t.p config.5.lnk = C:\Programmer\Samurize\Configs\t.p config.5.ini
O4 - Global Startup: Pinnacle Scheduler.lnk = ?
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: SmartWhois (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: SmartWhois (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - https://www.ibm.com/pc/support/access/sdccommon/download/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {858B4F85-E945-4F0C-AF65-059E0AD9EEC0} (IntraLaunch.MainControl) - file://H:\Interface\IntraLaunch.CAB
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38014.7984375
O16 - DPF: {B942A249-D1E7-4C11-98AE-FCB76B08747F} (RealArcadeRdxIE Class) - http://games-dl.real.com/gameconsole/Bundler/CAB/RealArcadeRdxIE.cab
O16 - DPF: {C2FCEF52-ACE9-11D3-BEBD-00105AA9B6AE} (Symantec RuFSI Registry Information Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
14. marts 2004 - 20:48 #5
Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Avatar billede lomse Nybegynder
14. marts 2004 - 20:50 #6
Takker :-)