Avatar billede airplay Praktikant
02. april 2004 - 19:34 Der er 2 kommentarer

Investor til etablering af musikportal

Jeg har gennem længere tid arbejdet på koncept og forretningsplan for etablering af en musikportal.
Meget kort fortalt vil jeg kombinere en musikdatabase med forbrugerguide til udbydere af musik-produkter - pladeforretninger (cd og digital), pladeselskaber, koncertarrangører etc.
Udførlig forretningsplan inkl. budgetter foreligger, og jeg har den nødvendige viden og erfaring med udvikling, drift og kommercialisering af internetportal.
Giv lyd hvis det er noget for dig, eller evt. hvis du kender seriøse investorer, der tror på de fantastiske kommercielle muligheder for kombinationen af musik og internet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. april 2004 - 22:42 #1
Hvad er prislejet/hvor meget mangler du?
Avatar billede airplay Praktikant
02. april 2004 - 23:00 #2
Fullscale-løsning/-etablering, indtil break-even - kr. 1.000.000
Minimeret løsning/-etablering (risiko for kapital-mangel) - kr. 500.000
Demo-version til fremskaffelse af kapital/investorer - kr. 100.000