Avatar billede k_nielsen Nybegynder
15. maj 2004 - 20:37 Der er 6 kommentarer

Har osse lidt tv-out problemer

Hey...

Jeg har lige smidt en ledning i fra den bærbare til fjernsynet. Det virker osse fint, der er et fint billede på tv'et af skærmbilledet på com'en. MEN...når jeg så fx åbner Win Mediaplayer for at se en film, kommer der ik noget på fjernsynet - kun på com'en... - hvorn' ka det være ??

K
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. maj 2004 - 21:05 #1
tit på en bærbar er der en knap, der skifter mellem full screen, og pc-skærm..??
kig i manualen.!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. maj 2004 - 14:38 #2
fandt du knappen, hvis ikke så skriv hvilken blærbar og jeg finder Manu..O)
Avatar billede cbedb Mester
24. maj 2004 - 16:19 #3
Du skal nok ind i dit grafikkort og lave indstillingen om til at køre begge skærme samtidig
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 16:27 #4
hvilken bærbar..?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. juli 2004 - 17:00 #5
Vær sød at lukke..O)
marker navnet og tryk på accepter..
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
19. juli 2004 - 01:21 #6
det er fordi din pc skal sende billede over på dit fjernsyn  det gør du inde i dit skærmkort program du skal sætte den til at køre med to skærme en primær og en sekundær...