Avatar billede djqd Nybegynder
28. maj 2004 - 12:11 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af www.2alike.dk/ny

Ja så prøver jeg også...

Lad os så se om det er noget pi...eller bare 10/4 :-)

www.2alike.dk/ny
Avatar billede cozey Nybegynder
28. maj 2004 - 12:14 #1
Det ser sgu' godt ud... enkelt og flot.

9@13

/Cozey
Avatar billede fangel Nybegynder
28. maj 2004 - 12:16 #2
ganske acceptabelt, omend menuen kunne være lavet MEGET nemmere ved ordenlig brug af CSS... der er også et relativt stort forbrug af billeder der minder meget om hinanden, som igen ved anstændig brug af CSS kunne være forminsket..

men en ret god side, omend den ikke er teksnisk advanceret...

let's say 9-10@13

Morten
Avatar billede djqd Nybegynder
28. maj 2004 - 12:21 #3
> morten

Stor forbrug af billeder ?? forstår dig ikke helt. Der er 17 helt forskelligen billeder (dog alle i røde nuancer) Er det dem du tænker på ?
Avatar billede fangel Nybegynder
28. maj 2004 - 12:27 #4
de mange firkantede kasser, ville være klaret med 2 billeder og brug af Sliding Door tekniken... (find artiklen om det på ALA - http://alistapart.com)
Avatar billede jensen363 Forsker
28. maj 2004 - 12:28 #5
Let tilgængeligt design, ikke for megen og ikke for lidt information ;)
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 12:30 #6
Proffesionalt!
Måske en ting: Hvad med os der kører større resolutioner? Din tekst på mit skærm er så lille at det er utroligt vænskelig at læse. Får vi ikke tilladelse til selv at vælge skriftstørrelsen?
Eller er vi "tvunget" til at skifte resolution, hvis vi gerne vil se hvad der står på?
Alt andet er bare lækkert!
;-)
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 12:37 #7
..og du har nogle Invalid Markups ( <center> ) i linjerne
275, 502 og 517
;-)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
28. maj 2004 - 12:38 #8
Fin side....dog et par bemærkninger.....

1:  Menuen er MEGET lille på min 1600x1200

2: Forsiden tager ikke den besøgende i hånden og trækker vedkommende ind....

3: Øjet flakker rundt på forsiden for at finde de gængse oplysninger om sidens formål.

4: Lidt synd at HELE siden refresher når man trykker på noget i menuen.

Hygge....
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. maj 2004 - 13:23 #9
Jeg vil nok overveje at lave større skrift - både i menuen men også den almindelige brødtekst.

I stedet for 879 billeder hvor de fleste bare er røg og og kulørte lamper - så udvælg de bedste.

Generelt kunne der måske laves et bedere layout med den almindelig brødtekst. Altså stille det anderledes op en enkelt spalte, uden nogen fed tekster, under overskrift e.lign. ligesom på forsiden.

Jeg kan rigtig godt lide logoet, som så ender i billede nedenunder.

Meget fin side - men overvej målgruppen. Folk over 30 kan også sagtens få brug for jeres mobil diskotek (?).

Vh. Casper
Avatar billede djqd Nybegynder
28. maj 2004 - 13:40 #10
> Casper
Hvilke billeder mener du. De røde som lave en tilfældighedsfunktion ud af 17 forskellige eller dem under vores galleri.

De 17 forskellige er:
1: spejlkugle
2: 30 års (herre uden tøj)
3: 30 års (Pigerne)
4: lys & røg
5: Cd kufferter
6: lys og røg
7: mindre opstilling
8: BW til en ungdomsfest
9: lille opstilling
10: firmafest (gæsterne)
11: røg & lys
12: Party gæster
13: røg og lyd
14: Børn med på YMCA
15: røg og lys
16: røg og lys
17: lille opstilling

Dvs. 5 ud af 17 med lys og røg. Der er nemlig også her tænkt over de forskellige billeder. Men er det for meget ? er selv meget i vildrede !! ;-)

Mht målgruppen er der tænke rigtigt meget over dette, men mener du at den nye kun henvender sig til "unge" mennesker. ??

Vores målgruppe er nemlig mest fra 20-25 år og opefter. Er det helt skævt mht. designet i sin helhed. ?

Mvh
Ham på 32 !! ;-)
Avatar billede djqd Nybegynder
28. maj 2004 - 13:41 #11
hov... 6 ud af 17
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. maj 2004 - 17:09 #12
Bemærkede ikke det var forskellige billeder i højre hjørne :). Men jeg mener dem under galleriet.

Målgruppen lyder meget fornuftig - men spiller i ikke til etc. 50års og 60års fødselsdage? Eller er det mig der skæv på den nu :)?.

Vh. Casper