Avatar billede knightdear Nybegynder
08. juni 2004 - 13:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kommentare til et redesign

Hej :o)

Jeg er i gang med at lave nyt design til http://youthchurch.dk
Hvis i har lyst til at komme med et par kommentare til flg.: http://youthchurch.dk/redes/
ville det være rigtigt rart :o)

Det skal lige siges, at menuen i toppen bliver en dropdown, og linier der ikke er lige lange - bliver det ;o)

På forhånd tak :o)
Dan
Avatar billede rosenberg Nybegynder
08. juni 2004 - 13:55 #1
Jeg ser ikke andet end de 3 link! :(
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. juni 2004 - 13:57 #2
Helt klart en forbedring. Ser godt ud og behageligt farvevalg.
Avatar billede knightdear Nybegynder
08. juni 2004 - 13:57 #3
He! :o)
Undskyld min dårlige vejledning... Klik på links'ene... Jeg har kun nogle udkast i jpeg lige nu ;o)
Dan
Avatar billede rosenberg Nybegynder
08. juni 2004 - 14:04 #4
Selveopbygningen er blevet bedre....

Men jeg var faktisk ret vild med dine farve i det gamle design ;)
Pas på at menuen og logoet... ikke bliver for klemt ;)

/rosenberg
Avatar billede knightdear Nybegynder
08. juni 2004 - 14:10 #5
hammerhead > Pyyyhha!.. Det er jeg glad for at høre! Jeg betegner som regelt mig selv som: "programmør, IKKE designer"... Så det er da rart at vide, at jeg i det mindste ikke er blevet ringere med årene :o)

rosenberg > Hvis jeg skal være helt ærlig... Så kan jeg også godt lide farverne, men det er lidt svært at lave det helt så stilrent som det andet... Menuen og logoet... Ja... den må jeg ha' fundet ud af... der skal være RIGTIG mange punkter desværre... :(
Avatar billede rosenberg Nybegynder
08. juni 2004 - 14:17 #6
Det er altid svært at lave en navigation som holder.... ;)
Avatar billede knightdear Nybegynder
08. juni 2004 - 14:19 #7
rosenberg > Ja... det kan jeg kun give dig ret i! Det er heller ikke fordi man har så mange muligheder... det bliver hurtigt bare noget rod :o(
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. juni 2004 - 14:19 #8
Hvis vi skal kunne bedømme siden ordentligt, er det ikke nok med billeder af siden - så skal vi have fat i den rigtige vare.
Avatar billede knightdear Nybegynder
08. juni 2004 - 14:21 #9
hammerhead > Ja, det ved jeg godt... Men det var egentligt også mest for at få nogle andre øjne på udseendet... Resten er på vej, ville bare ikke fortsætte i det spor, hvis andre synes det så helt galt ud :o)
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 08:30 #10
Fin side, idéen er god, og designet enkelt og overskuligt, der er dog nogle ting som halter lidt.
Er det mig eller er det bare en smule kedeligt med grå og sort ? en enkelt farve eller to ville ikke skade, måske i overskriften ved nyheder og brugere online, ikke noget skrigende, bare lige lidt andet en grå.
Derudover vil jeg også give Jerret ret i at siden skal centreres.
Nu ved jeg ikke helt hvordan du har tænkt dig at lave menuen, men jeg synes det kunne passe godt ind med en drop down.

Men en flot side når alt kommer til alt.
Avatar billede knightdear Nybegynder
25. juni 2004 - 11:13 #11
Tak for din hjælp korfits! :o)
Den med farven, har spekuleret over, og var kørt ud i et spor med nogle farvebilled-værk, men dine idéer er meget mere brugbare!
Hvad angår centrering kan jeg også kun give jer ret, og her http://youthchurch.dk/redes/redes_forum.jpg kan du også se jeg har leget med det :o)
Of igen ja til dropdown! :o) Det var idéen :o)

Endnu tak for dit svar, det var noget jeg kunne bruge til noget! :o)

Gud's fred til jer alle! :o)
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 11:37 #12
No Problem