Avatar billede regstar Nybegynder
14. juni 2004 - 17:22 Der er 4 kommentarer

Feedback til ny design

Hej allesammen.

Jeg er i øjeblikket igang med at færdiggøre min webside. I den anledning vil jeg gerne have ngt feedback. Positivt el negativt, bare i kommer med jeres meninger, vil det være super!

Det er altså den her side i skal tjekke: http://www.goshn.dk

Online portofolio, virker ikke endnu, men kommer snart online, når jeg fået systemet til at fungere.

men min Personlig web virker nu. Så send lige en lille hilsen i gæstbogen,så vil det være coool

Håber i lige vil skrive i gæstebogen

Hygge
/Regstar

ps. jeg ved ikke hvordan jeg skal give point, men smid da også en ille hilsen ind her, så jeg derfra ka gi point!
Avatar billede fbisen Nybegynder
14. juni 2004 - 17:28 #1
Jeg ved ikke om du tænker over det. Men siden ser ikke helt ens ud. Det kommer an på, om du ser på siden med IE eller Netscape. På forsiden bliver teksten skubbet lidt ned, og derved kan man faktisk ikke læse det hele...
Avatar billede regstar Nybegynder
14. juni 2004 - 20:18 #2
Ok, det er nok fordi jeg har lagt teksten ind i lag (layer) det er nok derfor den ikke helt er optimeret til at være på den plads som den bør være. men kigger lige på det! Tak for det!

hygge
/regstar
Avatar billede znus Nybegynder
03. august 2004 - 22:36 #3
og så er der opløsnings problemmet.. Du skal huske at lave hele siden i en tabel der ikke ændre størrelse. hos mig er billederne udenfor firkanten [IE].
Avatar billede lulc Nybegynder
16. december 2004 - 10:52 #4
Og på den der "personal web" -side, savner jeg et billede eller anden form for fram i midten hvor der bare er et hul. Der mangler ét eller andet.
-Lucas