Avatar billede tiffana Novice
13. juli 2004 - 11:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

email med specielt navn

Findes der et site på nettet der udbyder email hvor man selv kan vælge hvad mailadressen skal hedde eller i hvert fald se ud som om den hedder?? hvis jeg fx gerne vil have den til at hedde mit efternavn.com eller whatever selv om jeg ikke ejer det website det navn normalt ville tilhøre ?
Avatar billede human Nybegynder
13. juli 2004 - 11:31 #1
Du skal købe domænet først.
Avatar billede tiffana Novice
13. juli 2004 - 11:34 #2
ja men hvis det nu ikke er en mulighed ? er der så andet jeg kan gøre ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 11:44 #3
feks. hvis du har tdc mail, kan man vælge en masse domaner, som feks. hansen, og jensen..osv..?
Avatar billede tiffana Novice
13. juli 2004 - 11:49 #4
ja noget i den stil.... vil gerne  have et bestemt navn der pt tilhører et firma-domæne i usa der hedder det samme så det kan jeg ikke købe.... men kan jeg få er mail der hedder det alligevel ??
Avatar billede human Nybegynder
13. juli 2004 - 11:50 #5
Nej det kan du ikke. Med mindre du får tilladelse fra firmaet som ejer det.
Og det gør du nok ikke.
Avatar billede dropbox Nybegynder
13. juli 2004 - 16:41 #6
Du kan maile firmaet og høre om du må købe en email hos dem. Der er ikke andet at gøre.
Avatar billede 2c Nybegynder
13. juli 2004 - 16:57 #7
Men hvis nogen har domænet: ditefternavn.com, kan du jo købe en af disse istedet: ditefternavn.dk / ditefternavn.net /ditefternavn.biz.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 17:00 #8
det er lidt sjovt, at folk ligge et svar, før de om det kan lade sig gøre, eller virker..*G*
I kender jo ikke navnet..
Avatar billede human Nybegynder
13. juli 2004 - 19:07 #9
bartfreak: Synes det er sjovt du udtaler dig før du har læst hvad det handler om. Han har netop skrevet der er et firma der ejer det.

Flot..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 19:25 #10
udtaler mig om hvad.?
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 13:24 #11
tak for hjælpen :)