Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 18:59 Der er 24 kommentarer

Design? tell me

Hvad så er det her noget værd, det til et nyt firma.

http://probatt.dk/image1.gif
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 19:00 #1
Det mangler teksten, og lidt gail til at lire
sitet op men design messigt altså. opstillingen osv?
Avatar billede sesam Nybegynder
23. februar 2001 - 19:03 #2
Coll jeg synes det er stilrent samtidig med at der er farve på...Det kan du sagtens bruge...

Vidner om professionalisme og kreative evner...
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
23. februar 2001 - 19:05 #3
Jeg synes at det virker kool og moderne design!

Alt ser ganske fedt ud med undtagelse af billedet i toppen som ejg ikke ved om jeg kan lide.

Og så synes jeg ikke at reklamer har noget at gøre på en firma side.
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 19:06 #4
Toppen er flot - ret godt lavet, men du ødelægger det med alt det grå omkring - hvad skal surferen fokuser på ?? når jeg kigger flygtigt på det er det den grå farver jeg ser først, så den orange top og så et eller andet med noget ternet.
din menu gemmer sig - fremvist den noget bedre - evt hvid tekst.
ellers kan jeg godt lide din opsætning - logisk for den erfarne, men måske lidt for meget geil til den nye på nettet :-)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
23. februar 2001 - 19:07 #5
Jeg har lige et spørgsmål!

Hvad er det for en font du bruger ?
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 19:08 #6
noget andet - du bruger en \"widescreen\" effekt på toppen, men din midterdide (tekst er i \"lodret\" format.

jeg syntes du burde bruge dit \"widescreen\" effekt hele vejen - minuset er at brugeren skal scrolle lidt mere, men det samlede indtryk vil være i balance.
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 19:09 #7
midterdide = midterside
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 19:10 #8
og hvis du vil bruges designet skal du have den grå Bg helt ud til kanten - ingen anden hvid BG.

eller ser det skide godt ud og meget prof.

good luck.
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 19:13 #9
razzerr> Silkscreen
manon> Den hvide kant er fordi det er en Gif fil.
Som ikke er optimeret til div. skærm størrelser *s*.
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 19:16 #10
ja - det regnede jeg også med *s* (den hvide kant) :-)
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 19:21 #11
manon> snak til mig på icq  skal lige spørge om noget
Avatar billede wismann Nybegynder
23. februar 2001 - 19:35 #12
Den ser sq fed nok ud, der mangler bare et eller andet på det grå du bruger som baggrund.

*Wismann*
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. februar 2001 - 21:13 #13
Stil og farver er lovlig forskellige i top og bund.

lidt ked af den \"hakkede\" afslutning på tabellerne forneden. især må højre menusøjle gerne gå noget længere ned. Eller endnu bedre ikke gå så langt ned så nogen eller all de små forneden-klodser kunne lægges op der. Resten kunne så bredes ud over hele tabelbredden.

Hvorfor den tykke grå margin i begge sider? lad sideindholdet brede sig i vinduet. (så kunne siden måske også blive lidt mindre høj :)

top og topmenu er pæn. Det bliver midten nok også når den får tekst og 2-3 små billeder til at bryde det grå. Den røde baggrund i bunden bør du gøre noget ved, den skriger.

mvh http://www.fotx.net/JakobA
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 23:29 #14
jeg synes bestemt at designet er værd at arbejde videre på. jeg kan bare ikke lide farverne i bundlinjen.

dog synes jeg at der mangler lidt symmetri i bunden, hvis man kan sige det. alle tabeller bør være lige høje efter min mening, det er meget pænere at se på.
Avatar billede manon Nybegynder
24. februar 2001 - 05:10 #15
andreasn >> jeg skulle på job kl 20.00 - prøv igen i morgen :-)
dvs i dag :-)
Avatar billede dudesicko Novice
24. februar 2001 - 12:51 #16
Hmm virker stadig ikke.

Tror i at det bliver muligt at få det til at virke ?
Eller skal jeg finde et andet forum eller skrotte at folk kan få sit password tilsendt ?

Jeg får nu fejl i linie 6.

set smtp = Server.CreateObject(\"SmtpMail.SmtpMail.1\")

http://www.mor-far.dk/x-files/forum/
Avatar billede dudesicko Novice
24. februar 2001 - 12:51 #17
Errrg, undskyld forkert igen ;(
Avatar billede parazite Nybegynder
24. februar 2001 - 15:50 #18
Kommentarer fra kæresten og jeg:

Sitet som sådan er fedt, men der er noget med den gule bar - den er for... gul. :o)

En ide:
Smid submenuen op i din menu, som dropdownmenu, og så smid de boxe i bunden op der, hvor du har din submenu nu. Bundboxene er for assymetriske, i forhold til resten af siden.

- Parazite
Avatar billede darkhero Nybegynder
04. marts 2001 - 19:50 #19
Parazite.... Lige mine ord
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:31 #20
SKAL SPM. IKKE LUKKES ? :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. marts 2001 - 15:21 #21
det spørger du satme altid om!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. marts 2001 - 15:23 #22
Sygt nok 13@13
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 18:56 #23
Okey stilrent... Men den røde farve i bunden.. Den passer ikke ind, syntes jeg!

Avatar billede ®azzer® Nybegynder
27. maj 2001 - 18:15 #24
skal vi lukke ?