Avatar billede jensendk Nybegynder
04. august 2004 - 07:46 Der er 4 kommentarer

Idestadie. input søges.

Er på idestadiet til flg site: http://foto.far-out.dk og mangler  noget input...

Ideen med siden er at holde den så simpel som mulig layoutmæssigt, men samtidig rimelig ok stilmæssigt. De skiftende billeder skal være med, teksten naturligvis også.. menuen kan nemt flyttes, men hvor hen?

input input input...
Avatar billede jps6kb Novice
04. august 2004 - 08:39 #1
Altså ...

Efter min ydmyge mening har du brugt en knap så heldig skrifttype. Prøv evt. Verdana e.l.

Billederne er for høje efter min smag. Det er lidt irriterende for ikke at sige træls at man ikke ved om der er mere på siden længere nede. På min skærm er det skåret lige præcis der hvor billedet stopper...

Umiddelbart ved et hurtig blik på siden tror jeg at, du med fordel kunne lave et margin i hver side af siden... så der bliver lidt luft. Siden bliver nemt meget "stor" og uoverskuelig.

Billederne hopper lidt rundt. De tre store billeder kunne du gøre til samme størrelse ? Det lille billede gør ikke så meget synes jeg.

Synes idéen er kool nok, og hvis du mangler lidt hjælp til den vil jeg godt gi' en hånd med ;)

/Kim.
Avatar billede jensendk Nybegynder
04. august 2004 - 08:50 #2
Skrifttypen kigger jeg på.. Du har ret, den er ikke sat, og derfor jævn kedelig, jeg går i tænkeboksen der. Margen er tilføjet i begge sider.

Billederne sættes til fast højde, og scalerer bredde derudfra. jeg har gjort dem lidt mindre høje nu..
Avatar billede frkolsen Nybegynder
05. august 2004 - 09:26 #3
Idé: Bestem en lodret center-linie for billederne og lad alle billeder være centreret om den. Det vil sikkert give mere ro end nu hvor blikket skifter focus hver gang billed-bredden skifter. Var det forståeligt?
Avatar billede jensendk Nybegynder
05. august 2004 - 09:52 #4
Ja,  centercentreret billeder..  Måske en ide, måske rodet i forhold til venstre side på resten? Jeg prøver det lige af i aften..

Tak for input til begge