Avatar billede naffats Nybegynder
14. august 2004 - 18:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Videokamera til 999 kr - duer det

Hejsa, er der en som har forstand på video kamera ? SuperBrugsen har et til 999 kr, men er det pengene værd ?
Digitalt videokamera

Digitalt videokamera med indbygget MPEG4 med 4,0 megapixel i kameraopløsning og 2,0 megapixel i sensor opløsning.

Kan bruges som: MP3 afspiller, diktafon og webkamera.

1,5" LCD farveskærm.
4 x digital zoom.
Der medfølger: 32 Mb MMC kort, kamerataske, headset, trefodsstativ til bord, AV-kabel og USB kabel.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
14. august 2004 - 19:13 #1
Prøv at stille spørgsmålet i en af hardware kategorierne, det har ikke så meget med e-løsninger at gøre.
Avatar billede naffats Nybegynder
14. august 2004 - 20:08 #2
er flyttet