Avatar billede jesperskov Nybegynder
23. august 2004 - 18:10 Der er 3 kommentarer

Ny Bil Portal - Admin? Skribent? programør?

Hej!

Jeg er i øjeblikket ved at forberede mig på at åbne en ny bil-portal, jeg har købt design men mangler nu skribenter eller admins!
Så ved du noget om biler, tuning eller styling så skriv straks til mail@hotplanet.dk eller add mig på messenger: jesperskov@msn.com !
Det kommer slet ikke til at koste dig det mindste, da jeg betaler udgifter til server, domæne osv....

Så er du med på at vise hele verden, hvad du kan og ved! Så spring til, mens tilbudet stadig er der!!!

P.S. Vi kan også bruge nogle som kan programere lidt og hjælpe os med opsætning... kan du det? så bare kontakt mig...
Avatar billede sim00n Praktikant
23. august 2004 - 18:28 #1
Hvad er siden? :p
Avatar billede jesperskov Nybegynder
23. august 2004 - 18:32 #2
slap, slap, slap :P

- Læs lige!! siden er ikke åbnet endu!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2004 - 18:48 #3
Og jeg renger ikke med, at der i dit "fantatsike tilbud" som vi alle skal "undnytte mens det stadig er der" at der indgår nogen form for løn? :)