Avatar billede jesperchristensen Nybegynder
10. september 2004 - 22:20 Der er 3 kommentarer

trykke på en button via vb script

Aloha folkes

har et lille problemer - jeg har lavet nogle ændringer i min display opsætning programmatisk. jeg vil så gerne have dem til at træde i kraft uden at skulle logge af og på igen.

har efterhånden prøvet en del løsninger - men de virker ikke efter hensigten ;-( - æv.

nu er jeg nået så langt at jeg bare skal starte display settings ok trykke ok ! - så kører det..... kan man ikke gøre det automatisk via vb script ???

anyone!

Jesper
Avatar billede powell Nybegynder
13. september 2004 - 08:21 #1
Har ikke helt forstået dit problem.
Normalt når jeg laver ændringer på skærmen danner jeg dem i et andet layer som er usynligt, og når de skal træde i kraft, gør jeg layeret synligt og det layer jeg har tændt usynligt.
Avatar billede maximus25 Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:29 #2
Hej jesperchristensen
Du kan ikke lave et vbs script med den ønskede funktionalitet. Men det kan lade sig gøre i visual basic.

Jeg har fundet et rigtig godt eksempel til dig:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;182070

Håber du kan bruge det:):)
Avatar billede maximus25 Nybegynder
17. oktober 2004 - 09:52 #3
kunne du bruge det?