Avatar billede peter_e Nybegynder
29. september 2004 - 04:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber man musik online (MP3, WMA eller lign)

Hjælp!

Jeg gider ikke at spilde min tid med at diskutere ophavsret og downloade musik i dårlig kvalitet, så jeg er ude efter en kommerciel udbyder af musik - hvad kan anbefales?

Jeg kiggede på den nye Napster som så godt ud, og iTunes som også havde et glimrende user interface - men begge var udelukkende for kunder i USA. Ved I om der findes nogle internationale?

Mvh,
Peter (Japan)
Avatar billede peter_e Nybegynder
29. september 2004 - 05:45 #2
Super, takker - jeg kigger selv videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2004 - 06:04 #3
Velbekomme, og tak for point.  c",)
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
29. september 2004 - 12:27 #4
Itunes skulle kunne bruges i DK i løbet af næste måned så hold øje med den da det er den største msuiktjeneste...