Avatar billede borajor Nybegynder
04. november 2004 - 00:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke forbindelse til trådløst netværk ved opstart af Windows

Hej,
Jeg søger hjælp til at løse et mindre men irriterende problem

Ved opstart af min bærbare computer med internt trådløst netværkskort er der ikke umiddelbart forbindelse til mit trådløse netværk. Dette kan imidlertid etableres ved at :
1/ Åbne netværkforbindelser
2/ deaktivere trådløst netværkkort
3/ aktivere det trådløse netværkkort igen

Herefter har jeg adgang til det trådløse netværk, ligesom netværkforbindelsen reetableres efter en evt. rest/resume.

Har forsøgt med et trådløst pcmcia netværkkort med samme resultat.

Router: D-link, DI-624
OS: Windows XP Pro

Er der nogen kan hjælpe?
Avatar billede speedytech Nybegynder
04. november 2004 - 08:48 #1
Har du installeret Win XP SP2 - Men den bliver det meget lettere...
Avatar billede borajor Nybegynder
04. november 2004 - 09:20 #2
SP2 er installeret, uden at dette har løst problemet
Avatar billede borajor Nybegynder
06. november 2004 - 13:12 #3
En Bios opgradering har løst problemet!