Avatar billede barefoot Nybegynder
13. marts 2001 - 16:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Experten er unødigt stor - stadigvæk

Jeg kan megtigt godt lide experten.dk og ideen er ginial. Meen den tager for lang tid at hente!

I et indlæg for et halvt år siden blev der snakket om størrelsen på expertens sider.
http://www.eksperten.dk/spm/22039
Alle de problemer som blev påpeget og lovet løst er der stadig i præcis samme udformning.

Hvorfor bruge tonsvis af billeder med tilhørende \"alt\" tekst som man alligevel ikke ser da billederne er usynlige???

På jeres forside hvor man har en oversigt over katagorierne er ALLE jeres katagorier  - også underkatagorier - skreven i en selvstændig table! Det er da helt unødvendigt og tager utrolige meget plads!

Og så alle de usynlige billeder: som også er skrevet i ovenstående indlæg (linket) så brug dog nogle width i jeres tabels!

I forhold til hvor \"lille\" jeres side faktisk er så tager den alt for lang tid at hente!
Specielt for os som ikke er begunstiget med ASDL og hvad der ellers er.

Alt dette er sikkert blevet sagt før, så hvorfor gør i ikke noget ved det???
Det er næsten helt ulideligt at skulle vente så længe som man skal for nogle sider som trods alt ikke er mere avancerede!

Jeg vil mene at jeres side ikke behøver at fylde mere end 10-20 kb uden billeder og reklamer!

Med reklamer og billeder max 50kb.

Som svar på dette indlæg kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor i har gjordt som i har gjordt med hensyn til opbygningen af jeres side hvis det ikke er for meget forlangt.
Avatar billede htx98i17 Professor
13. marts 2001 - 16:04 #1
Jeg kan godt lide at man kan se ALLE kategorier på forsiden, (selvom jeg sjældent er på forsiden)
Avatar billede krab Praktikant
13. marts 2001 - 16:47 #2
jeg syntes at det er en god side jeg har ikke noget imod at vænte lidt, for at  så tingene at se
Avatar billede barefoot Nybegynder
13. marts 2001 - 22:48 #3
Jamen jeg synes da også at det er en god side. Der er bare ting som kan gøres bedre. Og jeg vil ikke acceptere at man godt kan vente lidt for at se noget godt når der faktisk ikke er nogen grund til at vente!

Og jeg kan skam også godt lide at man kan se alle katagorierne på forsiden.
Det er bare ikke så smart at man opretter en selvstændig tabel for hver undermenu!
Det kunne se ud på samme måde og fylde meget mindre på andre måder!

Men nu vil jeg ikke gentage mit første indlæg.
Avatar billede barefoot Nybegynder
16. marts 2001 - 18:50 #4
Hallo???
Jeg ved at der er oceaner af folk som læser alle indlæg!!!
Og jeg ved at i også læser dette.
Hvorfor svarer i så ikke???
Er det fordi at i mener at jeg kar kritiseret jeres \"et eller andet hellige\" ???
Jeg kommer faktisk med en konstruktiv kritik!
Så var det mindste man kunne forvente vel et svar?
I pleger ellers altid at være så ivrige for at svare!
Avatar billede barefoot Nybegynder
18. marts 2001 - 12:32 #5
Hvor sørgeligt det end er kan det konkluderes at folk på experten ikke tager imod kritik....
Ærgerligt når i på andre punkter lader til at opføre jer professionelt.

Det må så siges at være det ene punkt hvor i ikke kommer over kanten til kravlegården.....

Hilsen en skuffet mig!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. marts 2001 - 12:03 #6
barefoot>> Beklager jeg ikke har svaret før, det er ikke fordi vi ikke vil have kritik. Hvis du har en række konkrete forslag, som er til at føre ud i livet indenfor en overskuelig tidsramme, vil vi meget gerne se på det. En total omkodning har vi dog ikke tiden til lige nu, men lad os høre fra dig på info@eksperten.dk. Slutteligt vil jeg lige sige, jeg synes faktisk det er blevet hurtigere med ny server og Zend Cache, er du ikke enig ??!!
Avatar billede barefoot Nybegynder
19. marts 2001 - 20:31 #7
Jeg har ikke været så længe på experten at jeg kan svare på det med den nye server og cachen.
Godtnok snakkede jeg om et indlæg for et halvt år siden men det var noget som jeg fandt i jeres søgemaskine - jeg søgte da jeg ikke ville sige noget som allerede var sagt, men det som jeg fandt var meget gammelt.

Mit foreslag gik såmend bare på at fjerne billeder som ikke var synlige og ikke lave selvstændige tabels for hver katagori.

Ellers er jeg meget tilfreds:-)

M.v.h. Mikkel