Avatar billede kn85 Nybegynder
21. december 2004 - 13:59 Der er 10 kommentarer

Partner til opstart af pladeselskab

Hej,

Jeg søger en partner til opstart af pladeselskab som det fremgår af titlen.
Jeg forestiller mig at du er en kreativ ung man/kvinde som har mod på udfordringen som din egen chef og har et godt kenskab indenfor musikbrancen.

Jeg forventer også at du har lidt penge at skyde ind i firmaet til start, hvilken jeg selvfølgelig også selv gør.

Min idé er at vi skal satse på mest på dansk musik indenfor pop/rock og hiphop.

Hvis du kunne tænke dig at høre mere om mine idéer er du velkommen til at skrive en mail til kn@intrapaq.com
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2004 - 14:52 #1
hvem er du ? hvad kan du ? hvor i landet forventer du det skal være? hvor mange penge forventer du at man skal skyde ind i firmaet?
Avatar billede kn85 Nybegynder
21. december 2004 - 15:28 #2
Jeg er en ung fyr på 20 år, fra Århus, dog forventer jeg at virksomheden skal ligge i København. Jeg ved ikke helt hvor mange penge der er tale om endnu, men det er noget jeg vil snakke personligt om med evt. intresserede.
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
21. december 2004 - 15:52 #3
Hvad har du af erfaring i musikbranchen?
Avatar billede kn85 Nybegynder
21. december 2004 - 15:59 #4
Jeg har erfaring som rådgiver for forskellige musikere, der ud over er jeg opvokset med musik da min far er professionel musiker så ham har jeg også noget erfaring fra som jeg vil kunne bruge.
Avatar billede mranders Nybegynder
21. december 2004 - 21:38 #5
Lyder spændende vil gerne lige lytte lidt med.

Har du nogen ide i hvor mange penge der skal skydes i det ? Det koster jo en del at betale for indspilning af en CD.

Hvordan vil du konkurrere med de store i branchen for ikke at tale om de lidt mindre som crunchy frogg der allerede har taget mange af de mindre opcomming bands?
Avatar billede kein Nybegynder
21. december 2004 - 22:59 #6
Yderst belejligt du netop søger en partner til opstart af pladeselskab...

Jeg går selv med lidt ideer om opstart af netop et pladeselskab og har også kapitalen til opstart. Send en mail til olin(at)kein.dk med lidt yderligere information omkring dine tanker/forventninger, så kan det være vi kan matche vores ideer til et fælles projekt !

Ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2004 - 07:27 #7
Jeg kan måske hjælpe, men det er nok mest henad en hjemmeside og noget grafisk materiale.
kein skriver han har penge til opstart, det har jeg ikke, men vil godt yde lidt gratis hjælp for en god sag, og det lyder som om I synes det her er en fed ide.

Jeg har servere og hosting, men hvis det har interesse kan vi jo tage en nærmere snak. osj (ad) device.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
24. december 2004 - 11:27 #8
Lyder interessant, har tidligere arbejdet som promotor hos forskellige pladeselskaber,senest hos Hitzoundz aps.

har haft eget musik magasin, som dog er solgt den dag i dag.

Har gode kontakter hos bla. EMI, CPH Records, Universal og BMG Denmark.

Jeg har dog ikke penge til en opstart, men er skam villig til at hjælpe med i projektet.

Hvis det har interesse så skriv. HAR gode kontakter til selskaber og producere + jeg ved og har erfaring med promotion.

skriv til Thomas [A] Codevision.dk
Avatar billede domismik Nybegynder
22. marts 2005 - 10:37 #9
Uha - der er MANGE faldgrupper i forbindelse med et pladeselskab !

Kender du loven om ophavsrettigheder, ellers er det en god idé at studere den inden opstart.

Endvidere kan man finde meget om emnet på www.dmf.dk

·domismik
Avatar billede domismik Nybegynder
22. marts 2005 - 10:38 #10
Kender iøvrigt en ung gut som er musiker, og som har sit eget studie, hvis det er...

·domismik