Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
29. december 2004 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er min IP blevet banned ?

Hej alle

Når jeg logger ind på www.forfunonly.dk får jeg bare en blank side, men i adressefeltet står den rigtige ULR ,så jeg fatter simpelthen ikke hvad der er galt.  Igår aftes prøvede jeg at "synkroniserer" indholdet af siden så jeg kunne browse rundt på siden offline, men fandt ud af deet ikk kan lade sig gøre med sider lavet i php. Her til formiddag virkede det så ikke. Efterfølgende har jeg slettet alt offline indhold, cookies, samt midlertidige internetfiler og siden er stadig blank.

er min IP blevet banned eller hvordan ?

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh Exnatteravnen
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
29. december 2004 - 16:49 #1
Glemte lige at sige at det er det eneste site jeg har problemer med.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
29. december 2004 - 16:50 #2
Ja, selv kildekoden er tom :

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
29. december 2004 - 18:22 #3
Serveren havde banned min IP ,problemet er nu løst og jeg snupper pointene selv.