Avatar billede andersthingholm Nybegynder
10. januar 2005 - 23:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Frisør portal sælges

Hej,

http://www.net-frisoeren.dk sælges.

Send en mail til salg@thingholm.dk, hvis det har interesse.

Alt materiale medfølger (herunder billeder, database, domæner etc.).

VH

Anders Thingholm
Avatar billede kein Nybegynder
11. januar 2005 - 09:30 #1
Hej Anders,
Kunne du sende lidt yderligere oplysninger om siden (antal hits, brugere, frisører osv) samt dine forventninger til et evt salg til olin(at)kein(dot)dk ?
Takker
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
11. januar 2005 - 10:54 #2
Hej igen,

På opfordring kommer her lidt mere info om portalen:

Portalen gik i luften primo august 2004, men er ikke blevet markedsført.

Der er pt. været ca. 2.800 besøgende
Der er ca. 6.700 frisører i index'et
Der er foretaget ca. 1.000 søgninger efter frisører
Der er 2 brugere

Booking-systemet er integreret med de enkelte frisører - I kan logge ind med demo/demo.

Da der er kommet flere bud og forespørgsler på pris, vil jeg lade det være en lukket bud-runde med deadline 17/1-2005 kl. 00:00.

Lad mig høre, hvis der er flere spørgsmål.

VH

Anders Thingholm
Avatar billede axl_rose Nybegynder
12. januar 2005 - 17:58 #3
HVad er prisklassen for den?
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
12. januar 2005 - 19:38 #4
Hej igen, Jeg kan desværre ikke sige hvad budene ligger på nu, men de er over 10.000 kr. og under 50.000 kr.
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
17. januar 2005 - 08:41 #5
lukker igen