Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 08:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at lytte med

Kan det ikke lade sig gøre at man kan trykke en knap på et spørgsmål og man så for en mail hvergang der er nyt til spørgsmålet.

Som det er nu har man kun dårlige muligheder, enten at gemme de mails som har linket til spørgsmålet, gemme spørgsmålet som et bogmærke, opsamling af linkene et eller andet andet sted, eller sende en kommentar om at man lytter med.

/Benny.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 08:09 #1
Hvis først du har aktiveret spørgsmålet, så kommer der en mail hver gang der er en kommentar eller et svar.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 08:10 #2
ok
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 08:10 #3
1-2-3 mails
Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 08:13 #4
kharder>> Men det betyder at jeg skal sende en kommentar eller et svar til spørgsmålet først, ikk? Hvis du nu har oprettet et spørgsmål, som jeg faktisk godt kunne tænke mig at se svaret på, så ville det jo være dejligt at få mail når der sker noget på det spørgsmål, uden at skulle sende et svar eller en kommentar. Men man kan måske sende en tom kommentar uden at der sker andet at man abb. på spørgsmålet? Det prøver jeg lige.

/Benny
Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 08:18 #5
Det virkede. Men det er jo ikke til at se før man har prøvet. Det var smartere at man ude ved radioknapperne havde en som hed abb. og hvor man så ikke kunnetaste noget ind. Men okay det andet virker jo selvom man ikke kan se at den funktionalitet er det. Tak.

/Benny
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 09:38 #6
Har du prøvet at se hvad der sker, om spørgmålet kommer med på din liste, hvis du blot taster på Udfør. Jeg mener det er nok, da "Send mig en E-mail når der er nyt i dette spørgsmål" bliver aktiveret.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 09:46 #7
Det var det jeg forsøgte at forklare at jeg ville teste og det virkede, men det fremgår jo desværre ingen steder:-(
Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 09:46 #8
Det jeg troede det var at der så ville komme en tom kommentar, men det gør der ikke og man har fået sat sit abb flag.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 10:09 #9
Klik på dit eget brugernavn
Klik herefter på Spørgsmål abonnementer.
Så skulle det gerne fremgå der.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 11:05 #10
Ja jeg siger jo også det virker, men for en som ikke vil prøve sig frem mog risikere en tom kommentar kan man ikke se at det virker sådan, og derfor mente jeg det var en god ide med en valgmulighed mere for radioselektionen som bare hedder abb.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 13:44 #11
jeg har lige prøvet at gøre det med at sende en tom kommentar og vælge "send mig...."

det virker
Avatar billede benny.dk Nybegynder
21. oktober 1999 - 14:24 #12
cyberesben>> Du vidste det måske heller ikke? Så er det jo nok nødvendigt for admin at implementere det, så alle newbies (=alle undatge kharder, dig og mig) også kan finde ud af det.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 20:07 #13
jo jeg vidste det godt men ville lige prøve det igen..