Avatar billede roscoe27 Nybegynder
17. januar 2005 - 10:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vi betaler dit webhotel

Som led i markedsføring af et nyt produkt (for os) tilbyder vi, at sponsorere dit webhotel.

Der er få, men vigtige krav til dit site:

1) At sitet er tilgængeligt for søgerobotter (hvis du er i tvivl så kan vi kigge på det).

2) At sitet jævnligt bliver vedligeholdt.

Vi betaler de faktiske omkostninger i forbindelse med webhotellet pr. ½ år.

Dit site behøver ikke, at have mange besøgende.

Skriv for mere info: claus@solutions2buy.dk
Avatar billede burzum Nybegynder
17. januar 2005 - 10:19 #1
Hvad skal de interesserede så gøre?
Avatar billede miko67 Nybegynder
17. januar 2005 - 10:42 #2
Hvorfor ikke bare beskrive kravene og betingelserne uddybende her... Det kan vel ikke være nogen hemmelighed.
Avatar billede jck_true Nybegynder
17. januar 2005 - 10:49 #3
Vil i have et banner eller hvad? eller en hel side?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
17. januar 2005 - 10:50 #4
Der er ingen hemmeligheder...

Vi betaler udgifterne til webhotellet og nederst på sitet kunne der f.eks. stå "webhotel sponsoreret af blip blop".  no strings.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. januar 2005 - 11:19 #5
har sendt en mail
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2005 - 13:21 #6
Kunne i ikke skrive hvad jeres web-hotel tilbyder udover at det er gratis? Der står intet på jeres hjemmeside.
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2005 - 13:24 #7
"Hemmeligheden" er vel i øvrigt at i ønsker nogen gratis inbound links?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
17. januar 2005 - 13:55 #8
Vi tilbyder ikke hosting. Vi betaler de udgifter som eventuelle interesserede i forvejen har. Man skal ikke skifte udbyder.

Lad mig lige opsummere:

-Du har en site, hvor du betaler for hosting.
- Vi tilbyder at betale den hosting, mod at du giver os et link

askhoej, det kan vel ikke kaldes "gratis indbound links", når vi betaler for det :-) Men du har ret, det er selvfølgelig vores hensigt - det forsåes vel også i mit første indlæg, hvor jeg skriver som "led i markedsføringen af.....bl.a." Tror ikke ret mange er villige til at betale andres hosting uden af have et formål med det, men det er jo ikke noget man vil mærke til i den daglige drift af sit site.
Avatar billede askhoej Praktikant
17. januar 2005 - 14:11 #9
>>-Du har en site, hvor du betaler for hosting.
>>- Vi tilbyder at betale den hosting, mod at du giver os et link
Den forstod jeg godt, men hvad indeholder det webhotel i tilbyder, PHP, ASP, ASP.NET, MySQL, MS SQL etc.?

>>askhoej, det kan vel ikke kaldes "gratis indbound links", når vi betaler for det :-)
Så lad os kalde dem meget billige inbound links :-)

>>det forsåes vel også i mit første indlæg, hvor jeg skriver som "led i markedsføringen af.....bl.a."
Nej det gjorde jeg ikke - men da jeg så i arbejdede med SEO var det ikke svært at regne ud. Du skrev bare at der ingen hemmeligheder var - men det var der jo så alligevel :-)

/askhoej
Avatar billede burzum Nybegynder
17. januar 2005 - 14:15 #10
askhoej - De betaler det webhotel du HAR.
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
17. januar 2005 - 14:18 #11
En gang til for prins Knud.

Vi tilbyder IKKE hosting, men betaler de udgifter som webmastere har i forbindelse med deres nuværende hosting.

Hemmeligheder....Tja, går ikke ud fra, at DONG sponsorere fodboldlansholdet uden at få deres navn på trøjerne?

Er lidt ked af, hvis denne tråd bliver alt for lang og forplumrer hensigten. Hvis man ønsker at høre mere om tilbudet kan man henvende sig på
claus(snabela)solutions2buy.dk

Lukker tråden
Avatar billede xvid Seniormester
26. januar 2005 - 00:34 #12
.