Avatar billede rajmando Nybegynder
21. januar 2005 - 04:18 Der er 2 kommentarer

Nystartet hjemmeside. Nogle gode råd?

Hej. Jeg tænkte på om i kender nogle It-konsulent firma´er, der har specialiseret sig i at feks. optimere spille-siders indtjeningsgrundlag, hvis man ejer en spillerelateret webside. Eller rådgivning eller forum for nystartede hjemmeside-ejere. Jeg kunne også godt tænkt mig at vide, om i kender noget til nogle analyser eller data vedr. feks målgrupper, eller reklamebudgetter ifm bannereklamer. En lang smøre ;=)
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
21. januar 2005 - 04:22 #1
Du kan vel få de generalle til hjemmesider:

Browser-kompatibelt side. (IE, Firefox, Opera)
META tags, og søge maskine optimering.
God kode, som minsker loade tid, og kan minske risikoen for fejl. (W3C validering f.eks.)
Overskuligt layout, ikke alt for mange blinkede effekter, og mht. bannere, så undgå blinkende bannere, ellers hader jerer kunder bare jer endnu mere end for de alm. bannere.

Markedsanalyse og målgrupper vil jeg lade andre om.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. januar 2005 - 09:33 #2
Der findes firmaer der håndtere f.eks. søgemaskine optimering. se f.eks. www.notabene.net der er gode til det og ved hvad de har med at gøre.

Du kan læse en del artikler om emnet her

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemask bl.a. en om hvad du skal overveje når du vælger SEO partner