Avatar billede thereplacement Nybegynder
01. februar 2005 - 18:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash/webdesigner søges

Hejsa,

Har et lille projekt.

Min ide er et design/flash design. Leder efter en go designer men ikke alt for dyr (alt for dyr = +5000 for design)

Behøves ikke at være flash men min første ide var at en del af siden skulle være flash men kravet er bare en GO designer der kan designe stilrent og professionelt.

200 points til deling mellem dem af jer der kommer med links, emails, tlfnr etc. på et par gode designers.

Takker
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. februar 2005 - 18:54 #1
du er velkommen til at tilføje mig på msn martin@tygsen.dk - min mail er den samme
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2005 - 18:56 #2
Jeg har et lille webfirma sammen med en kammerat der bl.a. laver deisgn og opsætning. Du kan se lidt mere om firmaet på www.device.dk og min private side www.cre8tor.dk.

Jeg har ikke fået alle projekter på siderne, men hvis du kan sende mig en email på osj@device.dk så kan vi bare finde ud af at jeg sender mere materiale/info til dig.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede tt-dk Nybegynder
02. februar 2005 - 10:26 #3
th@2media.dk

du kan se på www.2media.dk, og kan sende dig en reference-liste
Avatar billede b_ball Nybegynder
02. februar 2005 - 21:03 #4
Du kan kontakte mig på kontakt[a]n-design.dk og se min hjemmeside på www.n-design.dk så kan jeg komme med en ide til en pris

Med venlig hilsen
Niklas Stephenson
Avatar billede webdesigner Praktikant
03. februar 2005 - 18:49 #5
var der nogen er kaldte??
Avatar billede thereplacement Nybegynder
17. april 2005 - 17:10 #6
jeg er dum til at lukke :(

Thygesen klarede jobbet til et 13 tal!:)