Avatar billede tandpine Nybegynder
12. februar 2005 - 19:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bog"læser"

Hejsa.

Jeg er igang med at programere en "bog" (en række data'er hevet ud af en database og lagt i en ArrayList) i visual c#
I venstre side har jeg de forskellige dele af bogen i et treeview.
Jeg ville egentlig lave selve der hvor man læser bogen i en RichTextBox, men er  kommet lidt i tvivl. Jeg vil lave det sådan at når man vælger et afsnit eller kapitel i mit treeview, skal den selv hoppe ned til det sted. Nogen der har nogle gode ideér?

Mvh
Tand
Avatar billede segato Nybegynder
14. februar 2005 - 12:08 #1
Lyder da som en fin ide, du kan jo fuldt ud styre hvad der skal markeres og hvor i en ritch textbox du befinder dig. Så løsningen virker ikke underlig på mig.
Avatar billede tandpine Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:00 #2
lukker