Avatar billede Mads Novice
08. april 2005 - 07:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan oprettes et "network login script" i winXP ?

Til at eksekvere følgende streng:

"net use LPT1 \\mincomputer\HPOffice /Persistent:Yes"

Venlig hilsen
Mads
Avatar billede daki Juniormester
08. april 2005 - 08:01 #1
Du kan lave en bat-fil med linien i og gemme den på din HD eks. i mappen C:\login\.
Derefter kalder på bare filen i start\alle programmer\start.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. april 2005 - 11:24 #2
OFF TOPIC

Hej Mads mand.
Du kan nu lukke: http://eksperten.dk/spm/606938 ved at acceptere mit svar!
Undskyld vente tiden.
Avatar billede daki Juniormester
10. april 2005 - 11:52 #3
Har de 2 spm. noget med hinanden at gøre ???
Avatar billede Mads Novice
10. april 2005 - 18:23 #4
daki, alt virker. super.
hilsen mads

lukker
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. november 2005 - 07:24 #5
<mads-mand>: For alle dine (gule) tråde:
http://exp.dk/list.phtml?spm_creator=mads-mand&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

læs dette nøje ->

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar ->

Behandling af svar
Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg.

Der er mere end en der har svaret, hvad gør jeg så?
Der er tre muligheder.

Alle svar har været gode og hjulpet dig, så markerer du alle navnene i navneboxen, og trykker på accepter, så bliver point delt lige imellem svarerne.
Et svar var bedre, men de andre har også hjulpet dig, så trykker du på avanceret, og tildeler hver svarer det antal point du synes.
Der var kun et svar du kunne bruge, så markerer du det navn med det brugbare svar og trykker accepter, på den måde bliver alle andre svar samtidig afvist.

Hvordan svarer jeg på det de spørger om, uden at acceptere deres svar?
Det gør du ved at lave dit indlæg som en kommentar, ude til venstre kan du vælge om det skal være et svar eller en kommentar, det er altid en kommentar hvis du ikke laver det til et svar.

Nu fik jeg løst mit problem, er der mere jeg skal gøre?
Der er et par ting du bør gøre, den ene er at sige tak for hjælpen til de personer der har hjulpet dig eller prøvet på det.
Den anden er at fortælle hvordan du fik det løst, og hvilken løsningsmodel der virkede. Grunden er at andre en dag kan få glæde af din løsning, men hvis det ikke fremgår af tråden hvad løsningen var, er der ingen andre der kan bruge det.

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. ** Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points. **
Avatar billede daki Juniormester
03. november 2005 - 10:37 #6
Et svar, hvis der skulle tilfalde points :-)