Avatar billede strcoder Nybegynder
06. maj 2005 - 13:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMS Gateway haves, sælger(e) søges

Hej folkes, jeg har udviklet en SMS Gateway til mit eget website, og har kørt med den i 6 mdr., man kan sende en SMS med et simpelt funktionskald i php 'sendsms(modtager, afsender, besked)'

Selve opstillingen består af et Telmore abbonnement, en Nokia 3310 permanent tilsluttet oplader, en ledning til comport, og et javaprogram.

Gateway'en leveres komplet med alle dele samt software og php kodeeksempler på CD-ROM, og letforståelig brugsanvisning.

Jeg skal bruge en eller flere personer der kan sælge løsningen, jeg vil tro at de potentielle købere er webmastere/firmaer med behov, der ikke vil/kan få udviklet det selv.

Kontakt mig hvis du er interesseret, detaljer omkring pris/vilkår oplyses ved henvendelse.
Avatar billede ibleif Nybegynder
06. maj 2005 - 13:41 #1
Det lyder helt sikkert som et spændende projekt, og det er ikke for at lege politimand her på sitet, men eksperten.dk er ikke en jobdatabase. Hvis du søger sælgere, så måske du skulle bruge den type site, der henvender sig dertil.

Held og lykke med projektet dog.

// Ibleif
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. maj 2005 - 13:46 #2
Som Ibleif siger er det ikke lovligt her på eksperten, så hvis du er smart skynder du dig at smide en mail hvor du kan kontaktes på, samt et svar og lukker spørgsmålet, så har folk stadig mulighed for at kontakte dig, og spørgsmålet kan stadig ses hvis du frivilligt har lukket det.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. maj 2005 - 14:03 #3
Avatar billede strcoder Nybegynder
06. maj 2005 - 14:38 #4
Jeg mente ellers at det var blevet tilladt igen, har lagt opgaven på brugt.dk:
http://www.brugt.dk/?side=vis&id=10090
Avatar billede strcoder Nybegynder
06. maj 2005 - 14:42 #5
Lukker
Avatar billede whyme Nybegynder
06. maj 2005 - 15:11 #6
strcoder: kan du skrive til daniel.chr@gmail.com med mere info? Er pt. lokaliseret selv på Lolland/Falster.
Avatar billede destiny Nybegynder
07. maj 2005 - 18:59 #7
Spændende projekt, men der er et par "huller" i det.
1) Du må ikke videresælge Telmores produkter... Dvs at du risikere at de lukker dit abbonnement
2) Der er en ret begrænset kapasitet. Hvis du fx skal sende 100.000 sms'er (fx reklame) så risikere du at det vil tage flere dage at afsende dem.

Bare et par kommentarer
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. maj 2005 - 20:52 #8
Det er ikke korrekt, den slags spoergsmaal er tilladt her paa eksperten, dog skulle den nok have vaeret under "Opgaver" istedet , det som foer i tiden hed Job. Udover det er den her kategori jo netop til ivaerksaettere som har her.