Avatar billede random Nybegynder
27. maj 2005 - 11:52 Der er 9 kommentarer

Kapital søges til seriøst projekt

Hej eksperter

Jeg er uddannet webdesigner og er ved at lave et større projekt, som bliver en stor satsning.
Jeg har lige købt et unikt design (da det ikke er min stærke side) og det er jeg ved at sætte op. Har også skaffet et super domænenavn.

Jeg kan desværre ikke fortælle her hvad siden kommet til at hedde og omhandle, men det har med salg over nettet at gøre, og det er her jeg har brug for noget startkapital for at få fyldt shoppen op.

Har jeg fanget din interesse, så skriv din mail adresse til mig, så skal jeg sende dig flere informationer. Skriv også evt. hvor meget du kunne tænke dig at invistere.

Du vil til gengæld få sponsorplads eller blive partner.
Avatar billede kein Nybegynder
27. maj 2005 - 15:43 #1
Hej,

Send gerne yderligere oplysninger til olin(at)kein(dot)dk. Hvis projektet/ideen er seriøs nok, så har jeg kapitalen til opstart.
Avatar billede random Nybegynder
27. maj 2005 - 18:12 #2
hej Kein, jeg har sendt en mail til dig nu.
Avatar billede punnishment Nybegynder
01. juni 2005 - 18:36 #3
uddannet webdesigner der ikke kan designe selv? En webdesigner bliver da nettop uddannet i at designe, ret mig hvis det er forkert?
Avatar billede random Nybegynder
06. juni 2005 - 09:48 #4
Kan godt forstå at du undre dig. Men jeg kan også godt lave designs selv, men vil hellere have en professionel til at gøre det, da det ikke er design der er mit hovedområde. Jeg har salv lagt vægt på programmering og mener selv at det er vigtigt at holde sig til et område...
Avatar billede alfabeta Nybegynder
11. juni 2005 - 13:07 #5
Du mener altså ikke selv at du er professionel, men vil gerne have andre til at satse på din ide?

Hvad er din egen opgave i dette projekt ?
Avatar billede bashar Nybegynder
20. juni 2005 - 15:57 #6
Shite man, der er nogle seriøse nay-sayers på det her forum. Manden har en vision og ønsker at finde en seriøs investor. Hvad med selv at komme i gang i stedet for at skjule jeres bitterhed med dumsmarte spørgsmål? *suk* Ungdommen i dag...
Avatar billede dfens Nybegynder
20. juni 2005 - 21:00 #7
Hej Random,

Såfremt at du ikke har fundet en partner endnu, vil jeg gerne høre mere om dit projekt.

Har du en e-mail adresse jeg kan skrive til?
Avatar billede sejeriversen Nybegynder
28. juni 2005 - 12:40 #8
Hej Random

Jeg beskæftiger mig professionelt med investering i nye internetkoncepter, og hører meget gerne nærmere. Skriv til mig på msi(at)companet(dot)dk
Avatar billede jrxxx Nybegynder
02. oktober 2007 - 21:16 #9
Hey

Send venligst mail, hvis du ikke allerede har fundet en partner.

jr@copenhagen-consult.dk

Med venlig hilsen
Jesper Røikjær

Copenhagen-Consult
Adriansvej 6
2300 Copenhagen S
Denmark