Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2005 - 13:41 Der er 7 kommentarer

lidt feedback

ville være rart med lidt feedback på denne
www.autostreamer.dk
Avatar billede plazm Nybegynder
29. maj 2005 - 14:15 #1
Tja ud over at siden ikke er optimeret til Firefox så noget af menuen forsvinder så er der lidt for mange ting jeg syns der skal ændres.

Bestillingssiden skal ikke åbne i sit eget vindue.
Der kommer en streg i højre side af nogle af siderne.
Brug samme skrifttype hele siden igennem til tekst i stedet for forskellige.
Samme gælder skriftstørrelserne.

Positivt er dog at siden er meget simpel og jeg kan specielt godt lide måden
http://www.autostreamer.dk/montering.htm
er bygget op på. Nemt at overskue.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2005 - 14:24 #2
"se om vi ikke kan klare lige den streamers eller logo du har behov for."

Hedder det ikke. Det hedder en streamer og et logo :)

Altså "se om vi ikke kan klare lige den streamer eller det logo du har behov for"

Man bliver taget lidt mere seriøst som butik hvis man tager sin præsentation alvorligt.

Baler lige en lille sidenote.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2005 - 14:29 #3
baler?? bare
Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2005 - 15:06 #4
plazm>>har det problem med bestillingssiden at hvis den åbner i samme vindue, og kunden vil gå tilbage for at se mere før han sender , så nulstilles det han har tastet ind

phunkypopcorn>>ja , lyder faktisk mere rigtigt
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. maj 2005 - 00:31 #5
Du benytter .gif billedformatet til fotografier, det er skidt. Især når billederne er dobbelt så store som de vises. Brug .jpg format til den slags graduerede billeder.

Kikker med Netscape 7 og har nogen problemer med menyen. Når skriftstørrelse sættes til 50% ser jeg 9 menypunkter, men ved 100% er der kun 8 ('bestilling' forsvinder). ved 200% er 'tilbud' også væk. den tynde søjle tilvenstre i menuklodsen passer ikke i højden.

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2005 - 10:09 #6
Er alt det med kursiv ikke en smule sløret!~)
Avatar billede lolife Nybegynder
03. juni 2005 - 11:24 #7
Du skal huske at definere din baggrundsfarve til hvid, da ikke alle browsere har hvid som baggrundsfarve. Det gør at man kan læse dine keywords eller hvad det er til venstre under menuen...
Desuden er det min personlige opfattelse at det er uhensigtsmæssigt for læsningen at brødtekst (og faktisk tekst i det hele taget) er centreret.