Avatar billede runest Nybegynder
05. juni 2005 - 19:58 Der er 1 kommentar

Apachegallery installation på b-one

Hej

Jeg er temmelig ny her, så hvis spørgsmålet er smuttet et forkert sted hen så "bær" lige over med mig.

Jeg har fundet et gallery jeg godt kunne tænke mig at få installeret.

Det drejer sig om Apachegallery (apachegallery.dk).

Jeg er ikke særlig stiv i programmering eller noget, men prøver at finde ud af det.

Min hjemmeside er hosted ved b-one
Avatar billede lauer Nybegynder
05. juni 2005 - 20:07 #1
Det kan desværre ikke lade sig gøre.
Apache::Gallery benytter sig af Perl, og det skal være sat op og installeret på serveren.

Der findes ikke ret mange som yder hosting af Apache::Gallery, men der er nogle enkelte stykker.
Ofte betaler man får en bestemt størrelse plads og trafik, da gallerier ofte er noget som kan trække rigtig meget trafik.