Avatar billede borajor Nybegynder
25. juni 2005 - 00:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre sprog på Windows SBS 2003 companyweb

Jeg har brug for hjælp til at gennemføre følgende steps, ifbm. at jeg vil ændre sprog fra UK til DK på den prædefinerede companyweb i Windows SBS 2003:

6. To create a new web site in your preferred language:
    a. Create a new virtual server in IIS with a new host header.
    b. Setup CNAME record in DNS to point the host header name
to your IP address.
    c. In Server mangament, Internal Website select Central Administration and the Extent and Upgrade Virtual server in this wizard set language to your preferred language.

Jeg har downloadet og installeret dansk language template til share point services, iht. denne instruks:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;555106
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. juli 2005 - 02:32 #1
Det kan IKKE lade sig gøre... man kan ikke ændre sprog på eksisterende site. Du er nødt til at lave et nyt default site. Lave et nyt site i IIS og Opgrader det fra Sharepoint adminstrationen...
Avatar billede krohn Praktikant
16. juni 2008 - 13:54 #2
Det har jeg hået fat i, har måske ikke udtrykt mig rigtigt, men det er det jeg vil, hvordan gør jeg det?. Og vil det have efekt på f.eks. min owa?
Avatar billede krohn Praktikant
23. juni 2008 - 18:35 #3
Hvad er det jeg har skrevet her? Haha, det var da ment til et andet SP... Sorry