Avatar billede zerohero Nybegynder
09. august 2005 - 00:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

OEM version af Delphi

Findes der virkligt et OEM Version af Delphi Enterprice 7? og i så fald hvad med rettigheder? Må man distribuerer og markedsføre sine egne programmer som er kompilet med denne version?

http://www.soft-on-disks.com/other.php#other

For her er en hammer billig version af den.... hvis nogen er interesseret! :D
Avatar billede stone Forsker
09. august 2005 - 01:29 #1
alle versioner under delphi pro må man ikke sælge det compilerede software, ligeledes kan de købte versioner af delphi ikke videresælges da licens rettighederne følger første køber for evigt.
Avatar billede diana1984 Nybegynder
09. august 2005 - 01:31 #2
gå dog væk med dine intetsigende spørgsmål!!!!!!!!
Avatar billede stone Forsker
09. august 2005 - 01:34 #3
øh jeg synes da spørgsmålet er relevant, til forskel for din opskrift på arme ridder
hvad har det at gøre her på eksperten gg
Avatar billede doc404 Novice
09. august 2005 - 08:08 #4
Det er en ren piratsite den der...
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. august 2005 - 11:32 #5
Oki... hvilke versioner af Delphi må man så gerne sælge sine kompilet software med?

Smid et svar så jeg kan give points!
Avatar billede doc404 Novice
09. august 2005 - 11:42 #6
Dem du har betalt for.
Avatar billede borrisholt Novice
09. august 2005 - 13:05 #7
HEY zerohero longtime no hest .... Kommer du ikke på min msn, så jeg kan høre nyt fra det engelske
Avatar billede stone Forsker
09. august 2005 - 13:24 #8
delphi xx pro
Avatar billede stone Forsker
09. august 2005 - 13:25 #9
og så lige et hej til borrisholt....
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. august 2005 - 14:32 #10
Hejsa BorrisHolt!!!!

Jeg tror sku jeg har smidt din MSN ud, ved ern fejltagelse! :(
Kan du ikke lige sende en mail til mig med din MSN addresse... :D
Jeg har en masse at fortælle dig!
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. august 2005 - 14:36 #11
Borrisholt>> Har sendt min MSN addresse til din mail!