Avatar billede freia Nybegynder
16. august 2005 - 22:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver til deskjet HP 3820

Jeg har brug for at downloade og brænde en driver til ovenstående printer, som ikke er min. Den står på min arbejdsplads, og der er ikke tilknyttet internet. (windows 98)
Jeg har fundet HPs hjemmeside med driveren til downloading, men jeg skal jo ikke installere den på min computer, så hvad gør jeg?
Printeren vil ikke udskrive, og den originale software er forsvundet. For mange kokke osv.....
Avatar billede fromsej Praktikant
16. august 2005 - 22:44 #1
Er det ikke bare en .exefil du skal downloade, så kan du evt. brænde den eller ligge den på en USB "pind", kopiere den over på den maskine den skal installeres på, og installere den?
Avatar billede summer Mester
17. august 2005 - 00:13 #2
Avatar billede freia Nybegynder
17. august 2005 - 00:44 #3
jeg synes ikke lige jeg forstår svarene, eller også er mit spørgsmål ikke forstået ret.
altså skal jeg installere driveren på min computer for at kunne brænde den??
det med at lægge på en USB pind, forstår jeg overhovedet ikke!!
Avatar billede fromsej Praktikant
17. august 2005 - 09:23 #4
Nej, du skal ikke installere den, du skal hente driveren på HP´s side, gemme den fil du hentede på en CDR (brænde den) eller på en USB lagerpind, evt en MP3 afspiller.
Så skal du kopiere filen over på den PC hvor den skal bruges, der skal du så installere den.
Avatar billede freia Nybegynder
17. august 2005 - 20:17 #5
fromsei:

det prøver jeg, tak
Avatar billede freia Nybegynder
17. august 2005 - 20:20 #6
det fungerer ikke at give point
Avatar billede fromsej Praktikant
17. august 2005 - 21:59 #7
Nej, for jeg har ikke lagt svar, det gør jeg nu.*S*

Summer burde have halvdelen, hans svar er også rigtigt, endda med link til driveren.
Avatar billede freia Nybegynder
17. august 2005 - 22:48 #8
ja, men det er vel for sent nu??+
iøvrigt har jeg foreløbigt fået driveren så langt som til min rejsetaske, men kan ikke brænde den, fordi jeg har en CD-R skive, og det skulle være en CD-R/RW ifølge min brænder
Avatar billede fromsej Praktikant
17. august 2005 - 22:58 #9
Hvilket brænderprogram bruger du?
Jeg bruger aldrig rejsetasken til den slags, åbn brænderprogrammet, træk filen over i "Brænd" feltet og brænd skiven.

Summer >> Sig lige til, så deler vi.*S*
Avatar billede summer Mester
17. august 2005 - 23:24 #10
Hejsa freia Linket jeg gav var til HP's driver for win98, som jeg forstod var installeret på computeren med HP 3820. Der er både til USB og Parallelstik. Gem de 21,2 mb et eller andet sted. Hvordan du for dem "transporteret" til printeren er ligegyldigt. Vil du ofre en alm. cdr istedet for cdrw, som kan slettes er det ok.

fromsej -> pyt med point. Jeg har ikke været hjemme og kunnet hjælpe freia hele dagen, så det er ok.
Avatar billede freia Nybegynder
17. august 2005 - 23:34 #11
jeg opgiver lige nu, og går i seng