Avatar billede fagerholt Nybegynder
25. august 2005 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forhandlere / samarbejdspartnere søges

Jeg har nu gennem nogle år arbejdet på et Content Management System, profilEdit CMS og søger nu kontakt til nogle web-/reklamebureauer og freelancere som kunne tænke sig at forhandle mit system.

Om profilEdit CMS:
Modulbaseret CMS skrevet i C# (.net) og baseret fuldstændigt på XML/XSL. Systemet laver valid xhtml og kan implementere alle designs. Dette vil sige at der ikke i systemet er nogle designmæssige begrænsninger f.eks. med menuens placering eller brug af css-design. Administrationen virker i IE, Netscape og Firefox på PC og Mac og er intuitiv og let at lære. Kernen i systemet består af menustyring, sideeditering, upload og brugerstyring.
Systemet sælges på licensbasis for 8.900kr (engangsbeløb). Dette inkluderer kernen samt standardmoduler som extranet, nyhedsbrev og debat.
Se referencer på http://www.profiledit.dk/referencer og prøv systemet online på http://demo.profiledit.dk/admin

Om jer:
I er stærke på det visuelle design, men laver mest statiske løsninger. I ønsker at give jeres nuværende og fremtidige kunder mulighed for at vedligeholde løsningerne online med et robust og brugervenligt system.

Om samarbejdet:
Jeg forestiller mig at blive underleverandør på jeres løsninger. I har den direkte kontakt til kunden og I tager jer af first line support. I leverer design i html-format og jeg implementerer det. De første 6 måneder af samarbejdet deler vi indtægten fra licenssalg lige mellem os, hvorefter det bliver 35%/65% (mest til mig). Indtægter fra hosting og timesalg deles 25%/75%.

Jeg forestiller mig at udvælge en håndfuld forhandlere til at starte med og så senere udvide efterhånden som jeg har kapacitet til det. Udvælgelsen vil bl.a. ske udfra følgende kriterier og vil nok strække sig over et par uger:

- Her-og-nu potentiale hos jeres nuværende kunder
- Jeres kompetencer (specielt indenfor visuelt design)
- Kemi mellem jer og mig

Send en mail til fagerholt@ofir.dk med en beskrivelse af jeres firma og af hvordan vi kan få gavn af hinanden. Alle mails vil blive besvaret.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. august 2005 - 19:18 #1
Er der lavet en brugsforviring (brugsvejledning) til produktet ?
Hvad er erfaringen med google m.v. kan de følge links i menuen ?
(spørger som potentiel køber, og ikke forhandler)
Avatar billede fagerholt Nybegynder
25. august 2005 - 22:51 #2
Dit spørgsmål er jo lidt off-topic, men omhander alligevel kvaliteten af systemet, så du får da et svar:
- Ja, der er lavet en online hjælp, som der linkes til nederst i højre spalte i administrationen. Denne hjælp opdateres centralt og ikke særlig fyldestgørende :-(
- Google har indekseret alle sider på www.roses.dk. Dette mener jeg dog mere er et spørgsmål om den menu som der bruges på et site. På det pågældende site er der brugt http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/ som er meget google-venlig. Bruger man i stedet "gamle" dhtml-menuer med en masse javascript, ser google sjældent alle sider.
Avatar billede fagerholt Nybegynder
12. september 2005 - 20:39 #3
Så er det ved at være lukke tid.

Men, man er altid velkommen til at kontakte mig, hvis man kunne være interesseret i at blive forhandler.