Avatar billede lektor Nybegynder
31. august 2005 - 12:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ide men mangler hjælp

Hejsa.

Jeg synes selv jeg har fået en god idé til en hjemmeside, men da jeg er ikke er så god til det med hjemmesider og alt det der har jeg svært ved at føre min idé og alle de andre ud i livet.
Kunne der være nogen derude som havde tid og lyst til at deltage i mit projekt?
Hvis i vil høre mere om min idé kan i skrive til mig på musk@mail.dk

På forhånd tak

P.S. Kun seriøse henvendelser, tak.
Avatar billede gnuff Praktikant
31. august 2005 - 12:17 #1
Spørgsmålet er jo også lige hvad der skal være på den hjemmeside, og hvordan den skal bygges op.
F.eks. skal den laves i html, php eller noget helt andet, kunne være det var en god idé om du skrev det, så kunne det være interessen var lidt større
Avatar billede ballonskipper Nybegynder
31. august 2005 - 12:22 #2
Hej.

Jeg ved så meget at det sikkert skal kodes i php og der skal sikkert bruges database osv. Mere ved jeg ikke om det emne derfor søger jeg hjælp :)

Jeg vil ikke fortælle så meget om siden her men kan fortælle det er en slags dating men for en bestemt gruppe mennesker ikke ala beatifullpeople eller hvad det hedder men noget andet.

Skriv en mail så forklarer jeg det.

Mvh.
Lek
Avatar billede saucer Nybegynder
31. august 2005 - 12:28 #3
øhhhh personligheds-spaltning ???  er  (Lektor og ballonskipper) samme person ??
Avatar billede lektor Nybegynder
31. august 2005 - 12:31 #4
Hejsa.

Nej det er fordi jeg lavede en konto til min brormand og ikke fik logget af.

Mvh.
Lek
Avatar billede saucer Nybegynder
31. august 2005 - 12:33 #5
Ok :)

Er det betalt arbejde du søger eller en som vil være med på holdet og arbejde gratis ?
Avatar billede lektor Nybegynder
31. august 2005 - 12:34 #6
Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at få en på holdet som kan hjælpe altid.
Min bror er uddannet grafiker men som sagt aner jeg/vi ikke en klap om kodning, så kunne godt have brug for hjælp tit.
Mvh.
Lek
Avatar billede gnuff Praktikant
31. august 2005 - 13:22 #7
Prøv at hente Aweris Webserver og installer det, der følger en database med, som er let at oprette+ der er indbygget php4 eller 5 alt efter hvad man ønsker at bruge, samt smtp mail server.
Derefter henter du f.eks. e107 og kopierer ind i den mappe der hedder www på det vituelle drev som laves når du installerer webserveren (hedder w), men slet lige det der ligger i den først.

Allerede der har du en hjemmeside i php.
Så kan du gå ind på siden og kigge under admin, og se hvor let det er at arbejde med. :)
Avatar billede lektor Nybegynder
31. august 2005 - 13:33 #8
Hejsa.

Jeg keneder godt e107 men det skal slet ikke have noget med det at gøre.
Siden her skal bygges op fra bunden og skal være helt speciel.
Men ellers mange tak
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
31. august 2005 - 14:42 #9
Jeg smed en mail til dig tidligere, men følger også lige med her...
Avatar billede lektor Nybegynder
31. august 2005 - 15:13 #10
Hejsa

Jeg har fået et par mails, så du er sikkert en af dem :)
Holder lige tråden åben lidt endnu.

Lek
Avatar billede areon Nybegynder
01. september 2005 - 09:19 #11
Lektor lad mig høre om din ide, og hvad du forventer at en Evt. partner smider i det.

tsorensen@nightlife.bg
Avatar billede lektor Nybegynder
01. september 2005 - 12:05 #12
Hej.

Kontakter dig i eftermiddag.

Lek