Avatar billede jonah.hex Nybegynder
02. september 2005 - 22:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP telefoni vs vis nummer med DORO

Jeg har IP telefoni ved Redspot med vis nummer
Vis nummer virker med min gamle Ericcsson 260 men ikke på den nye Doro 850, er der nogen der ved om det kan lade sig gøre.
Jeg bruger en Vigor 2900VG router
Avatar billede ahave Nybegynder
02. september 2005 - 23:10 #1
Prøv at gå ind på din sipura adapter, hvis det er sådan en du har. Der skal du kigge på regional og helt nede i bunden kan du prøve at skifte dtmf til Finland/sweden. Det hjalp på min.
/ahave
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
04. september 2005 - 08:20 #2
ok
men det er nu en Vigor 2900VG jeg har, og der er ikke Finland/Sweden men UK, USA mm. Så jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan dine settings er.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
04. september 2005 - 18:33 #3
så er det fikset og vis nummer virker igen.

Jeg har sat Tone Settings til Region US, med Caller ID Type til FSK_BELLCORE (US).

hvis der er nogen der kender til andre settings vil jeg gerne høre om det.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:57 #4
desuden har jeg nu droppet redSnot, brug aldrig dem!!!!
der er alt for dårlige og har ikke noget teknisk indsigt