Avatar billede kein Nybegynder
14. september 2005 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamingsite sælges

Er du eller ønsker du at blive iværksætter, så har du her muligheden for en blid start, både økonomisk og arbejdsmæssigt.

Vi driver et gamingsite med nyheder, anmeldelser, forum osv, som vi af tidsmæssige årsager ønsker at sælge.

Smid en mail til olin [at] kein [dot] dk såfremt du har et par tusind kroner du ønsker omsat til et gamingsite...
Avatar billede christoffero Nybegynder
14. september 2005 - 13:44 #1
Hvad gaming site snakker vi om her?
Avatar billede kein Nybegynder
14. september 2005 - 14:50 #2
Send en mail så tager vi den derfra....
Jeg vil ikke gøre brugere eller samarbejdspartnere urolige, så navne nævnes ikke i åbne fora...
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. september 2005 - 15:14 #3
mail sendt
Martin Tygsen
Avatar billede kein Nybegynder
21. september 2005 - 23:07 #4
Så har siden fået sin nye ejer - solgt til triple-x aka Martin Tygsen