Avatar billede poppo Nybegynder
29. september 2005 - 01:11 Der er 3 kommentarer

send nyhedsbrev

hej..

hvem ved hvor der er et script som kan sende nyhedsbreve ud taget fra en access database

dem jeg har lavet går i stå hvis brugeren har glem et @ eller .dk eller selve email adressen ikke er kendt i den anden ende. så stopper mine førsøg på et script

er det ikke muligt at lave en som er ligeglad med om adressen er ok??????????????

mvh per
Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. september 2005 - 01:13 #1
on error resume next...
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
30. september 2005 - 11:16 #2
Øhh - ville det ikke være bedre, om du lavede et script, der slettede adresser, der er ugyldige? Eller et script, der bare springer ugyldige adresser over?
Avatar billede poppo Nybegynder
30. september 2005 - 12:24 #3
hej molvins...

jo det ville være en god ide med de jeg har lavet virker ikke til det rette. kan du hjælpe med at lave et script som kan sende mails hentet fra en database af access som springer dette over

per