Avatar billede Bakken Juniormester
01. oktober 2005 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

extern hardisk

Jeg vil gerne høre om der er nogle der har prøvet at flytte et regnskabsprogram over på en extern hardisk.Det er c5 der skal flyttes i det min hardisk er ved at stå af min edb mand jeg bruger siger at det ikke kan lade sig gøre.

Hilsen
Bjarne
Avatar billede silvershadow Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:10 #1
Det er korrekt idet DOS ikke understøtter USB og derfor ikke kan se din eksterne harddisk.
Avatar billede Bakken Juniormester
01. oktober 2005 - 23:57 #2
jeg er ikke helt enig med dig jeg har en extern hardisk hvor jeg har lagt c5 ind på det var godt nok oprettet fra ny .Og det virker godt nok jeg kan tage den med til en anden pc og lukke programmet op.Den jeg har på min pc vil jeg gerne have lagt over på ny extern hardisk men jeg er bange for at jeg ikke for alle filer med
Avatar billede Bakken Juniormester
27. februar 2010 - 23:10 #3
Tak