Avatar billede poppo Nybegynder
27. oktober 2005 - 14:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

send et nyhedsbrev

hej..

jeg har nu prøvet at å flere script til at virke men uden held...

jeg søger et nyheds script som er hvor man kan tilmelde sig og slette sig.

i adminen skal man kunne sende et nyhedsbrev til de registreret og hvis det er der er en ugyldig email skal den bare springe den over og gå videre

skal ikke gå i stå pga den skal sende flere hundrerde mails

kan i hjælpe mig med at lave et sådant script da jeg er gået hel tør for ideer i dem jeg har lavet. de stopper hvis der er en uglydig skrift i feltet eller hvis den skal sende mange går den i stå ved de 20???????????????
Avatar billede cygnet Praktikant
16. november 2005 - 20:26 #1
jeg har et lille let system som jeg bruger til www.jonsen.dk/jonsen

der er omkring 3000 tilmeldte, tager lidt tid at sende ud, men virker...
Avatar billede poppo Nybegynder
13. december 2005 - 00:00 #2
kan jeg se det eller hente det et sted?