Avatar billede j-s-o Nybegynder
08. november 2005 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Proxyer changer søges..

Hej,

Jeg leder efter en gratis proxychanger, som selv skal kunne søge efter nye proxies, og sortere dem efter "døde" og "levende" proxies

Et sådan program kunne være Proxy Switcher:
http://www.proxyswitcher.com/

Problemet med programmet er bare, at der er en prøvetid på det...
Nogen der kender en god proxy changer, som minder om Proxy Switcher og som tilmed er gratis?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. november 2005 - 15:20 #1
Har du læst denne. Måske kan du bruge Tor projektet

http://www.eksperten.dk/artikler/810
Avatar billede j-s-o Nybegynder
08. november 2005 - 15:44 #2
Jeg tror ikke at Tor er programmet jeg søger efter...
IP adressen skiftes hele tiden, og det er såmænd også fint nok, hvis bare den bruger flere hundrede tusindene forskellige IP-adresser (nogen ide om hvor mange den skifter imellem?)

Jeg skal nemlig bruge en Proxy Changer til at skifte min IP, og så bruge samme IP i ca 15-60 minutter, hvorefter jeg skal skifte igen. Det skal jeg, idet jeg skal bruge IP'en til at klikke på links (man kan kun klikke samme link EN gang pr 24 timer) Og det er netop gerne det jeg vil bryde, altså flere klik af samme link pr 24 timer
Avatar billede fazli Nybegynder
10. november 2005 - 13:13 #3