Avatar billede nfk Nybegynder
16. november 2005 - 15:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Feedback på forslag til plakat

Hej Eksperter
Jeg har er gået i gang med at lave et forslag til en gallafest plakat til den årlige gallafest som afholdes på mit gymnasium.
Nu er jeg desværre gået lidt i stå med projektet så jeg kunne godt tænke mig at få lidt konstruktiv kritik på det jeg har lavet so fare (det kan ses her: http://www.php2004.1go.dk/galplak.gif kopier linket og sæt ind)
I må lige tage højde for at der er gjort plads til yderligere informationer som fx. dato osv.

Glæder mig til at høre, hvad i siger.

/nfk
Avatar billede datasource Nybegynder
16. november 2005 - 15:06 #1
link virker ikke ?
Avatar billede Slater Ekspert
16. november 2005 - 15:13 #2
fjern www. - så virker det.
Avatar billede Slater Ekspert
16. november 2005 - 15:14 #3
Næh, det virker også med www... Man skal bare gøre som der også står i spørgsmålet, og kopiere det ind manuelt. Det kan jeg godt huske 1go gør, nu jeg tænker mig om.

Men altså. Flot tegning. Jeg ved ikke rigtig om der er nogen dybere pointe med hans armbevægelser, eller hvad. Og symboliserer han noget? Svært at give kritik, ud over at det er meget pænt.
Avatar billede den-evil Nybegynder
16. november 2005 - 15:23 #4
Synes evt der skulle være noget mere "fest" på - evt en kvinde eller lign.
Giver viperine ret, flot tegning ;)
Avatar billede nfk Nybegynder
16. november 2005 - 15:48 #5
Angående hænderne så var min første idé at der skulle være en pige ham fyren skulle danse med, men i forhold til A3 formatet ville det blive alt for bredt... det er også derfor hans ene hånd ligesom griber ud efter noget det skulle så være pigens hånd.
Men hvad kan jeg gøre for at det bliver mere fest agtigt? En anden baggrundsfarve? Anden font?
Avatar billede den-evil Nybegynder
17. november 2005 - 09:15 #6
evt noget ala nytårsaften med lidt fest pynt osv... Synes nu farven er meget god, og fonten er også ok...
Avatar billede themom Nybegynder
20. november 2005 - 09:18 #7
måske et champagneglas i den ene hånd, og hvis man evt. kunne ane en kjole i venstre side ??, ellers dødflot :)
Avatar billede nfk Nybegynder
20. november 2005 - 11:37 #8
hmm jeg har forsøgt at tweake den lidt: www.php2004.1go.dk/galplak2.gif (kopier sæt ind)
Avatar billede themom Nybegynder
20. november 2005 - 11:56 #9
ja nu ligner da det fest :), ingen fest uden kvinder...kanonfed
Avatar billede themom Nybegynder
20. november 2005 - 11:59 #10
og nåh ja...den detalje at man nu kan se skjorten i ærmerne den er god ;)
Avatar billede nfk Nybegynder
29. november 2005 - 23:19 #11
svar?
Avatar billede themom Nybegynder
29. november 2005 - 23:28 #12
Ikke til mig :)...nyd festen
Avatar billede den-evil Nybegynder
30. november 2005 - 08:31 #13
....