Avatar billede jacobodgaard Nybegynder
11. december 2005 - 17:55 Der er 19 kommentarer

køb af E-shop

Hej derude.
Jeg søger en god E-shop, med et brugervenligt administrationssystem. Jeg har kigget mig lidt omkring, men har svært ved at overskue hvilke der kan hvad, og hvor meget de koster. Jeg søger egentlig et system som kan betales en gang for alle - istedet for månedenlig leje.

Hvis nogen har eventuelle erfaringer med et system, eller kan anbefale et, vil jeg meget gerne høre fra dem.

Mvh Jacob Odgaard
Avatar billede ibka Novice
11. december 2005 - 18:13 #1
Jeg kan anbefale denne her

http://www.itmagasinet.dk/shop/category.asp?catid=251

Nem at bruge og nem at sætte op
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. december 2005 - 18:19 #2
hej jeg bruger selv denne http://w-2-w.dk/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=7156ad562814da59f7d612800bf79be8&option=com_phpshop&Itemid=1
hvor man kan både  købe og leje det er en af de bedste og det er fordi at de har en virklig god  support næsten alle tider idøgnet deres e-shop opsætning er meget bruger venlig  du er også velkomen til at se nærmere på min som http://www.uldumsedb.dk jeg har prøvet mange forskelige igennem mange år man har nu fundet en der har ind frit mine forventninger
mhv
torben corydon
Avatar billede keysersoze Guru
11. december 2005 - 18:20 #3
ibka >> klart at du syntes det for det er jo dig der sælger så er det ikke en lidt subjektiv vurdering?

jacobodgaard >> Det er meget svært at anbefale en shop uden at kende nogle flere krav - men umiddelbart er en af de klart bedre www.oscommerce.com / www.oscommerce.dk
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. december 2005 - 18:24 #4
tilkeysersoze
nej jeg sælger ikke e-shop jeg henviste til dem jeg har købt ved så jeg mener ikke min vudrdering er subjektiv
mhv torben
Avatar billede keysersoze Guru
11. december 2005 - 18:41 #5
uldumsedb >> hedder du ibka?
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. december 2005 - 18:46 #6
til keysersoze
sorry det hade jeg ikke lig set sorry sory
Avatar billede jacobodgaard Nybegynder
11. december 2005 - 18:57 #7
Hej.
Var godt klar over at dette ville være oplagt til at reklamere lidt :-)

Uldum > Jeg kan ikke se hvordan man køber e-shoppen? Kan kun finde priserne på leje.
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. december 2005 - 21:43 #8
JA HVIS DU OPRETTE I DECMPER ER DET GRATIS ELLERS KOSTER DET 149 KR PR MDR DU KAN SE MERE HER  http://w-2-w.dk/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 HVOR DU OGSÅ KAN SE DERES Referencer
MHV
Torben Corydon
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
11. december 2005 - 21:49 #9
hej igen neders på denne side http://w-2-w.dk/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=7156ad562814da59f7d612800bf79be8&option=com_phpshop&Itemid=1
aller nedrest er der en pris som lig pt er kr.7 197.60
håber at kan finde det
mhv torben corydon
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2005 - 21:54 #10
Der er noget meget underligt ved at købe en e-shop... :

Hvis fx. JEG købte en e-shop, så ville jeg selvfølgelig eje den fra nu af. Og jeg kunne bruge den til hvad jeg ville. Det er jo mig som nu har 100% copyright på e-shoppen, ikke sandt? Det er jo det jeg har betalt for.
Og jeg vil også kunne forbyde det webbureau, som jeg købte e-shoppen af, at bruge/sælge shoppen, fra nu af. Det er jo 100% min nu.
Ikke sandt?
Og hvad så, hvis jeg tilmed fik den ide, at udleje den...? Det må jeg jo godt - det er jo mig som ejer den nu.

Netop derfor tror jeg, at hvis du ønsker at købe en e-shop, så vil den koste en bondegård. Tilmed hvis jeg ønsker et gennemtestet og driftsikkert produkt.
Altså hvis det skal gå helt ærligt til - hvilket jeg har mine meget kraftige tvivl om...

Ide:
Hvad med at betale en programmør for at sætte en gratis gennem-testet e-shop for dig? Jeg tror at du på den måde, vil ende op med et meget bedre produkt, til en meget lavere pris.  :-)

Tja, det er bare min mening om emnet... :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2005 - 21:59 #11
keysersoze nævnte her (11/12-2005 18:20:29):
www.oscommerce.com / www.oscommerce.dk
som jeg også vil anbefale dig. Et mange-årigt udviklet, gennemtestet og driftsikkert produkt. :-)
Avatar billede dystopia Nybegynder
12. december 2005 - 01:22 #12
Hej
Jeg kan lave dig et tilbud på en webshop, alt efter hvad du skal bruge vil prisen ligge fra: 2000 Kr. + moms og opefter.
send mig en email på johnny @ svenskimo.dk for mere information.
Avatar billede retep Nybegynder
12. december 2005 - 08:31 #13
Vi kan lave en shop til dig for 8995 kr + moms.
http://www.at-orbital.com/page_6.php
Mvh
Peter
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2005 - 12:24 #14
Du kan hente en gratis webshop her: www.oscommerce.com  :-)
Den koster 0.- kr.
Avatar billede eskilbusck Nybegynder
12. december 2005 - 17:13 #15
Hej Jacob,

Der er meget stor forskel på markedets E-Shop'er. Jeg mener det er farligt, at lade sig styre 100% af prisen. Det er endvidere vigtigt, at man vælger en e-shop der kan honorere ens krav og disse er meget forskellige afhængig af hvilket produkter du ønsker at sælge.
Eksempelvis kræver salg af bøger, at man kan søge på ISBN, forfatter, titel etc. og salg af tøj kræver en god inddeling af størrelser, mærker etc.

Hvis du skal have noget ordenligt svar - foreslår jeg derfor, at du enten her eller direkte til mig skriver noget mere om hvilke produkter du ønsker at sælge og mere generelt om, hvilke kort man skal kunne betale med og lignende.

Jeg giver dig gerne nogle gratis råd.

Venlig hilsen
Eskil (eskil@nosuchco.net)
Avatar billede jacobodgaard Nybegynder
13. december 2005 - 08:06 #16
tak for de mange svar.
Siden skal sælge Hesteudstyr, hvilket jeg ikke ved specielt meget om. Hertil kan jeg så sige, at shoppen heller ikke er til mig, men til nogle bekendte.

Jeg kan dog godt se en pointe i, at det vil være alt for dyrt at købe en e-shop.
Avatar billede miomao Nybegynder
13. december 2005 - 17:28 #17
Hej Jacob

Jeg har fuglt dit indlæg med stor interesse, da jeg selv er på udkig efter en webshop.

Jeg har kigget på de forskellige links som folk har postet, og det der for mig lyder mest interessant hvis man ikke skal købe en webshop, er klart denne http://w-2-w.dk/index.php som der er link til på forsiden.

Jeg har kontaktet way2web for at prøve en demo og jeg fik kort efter tilsendt login til en demo shop så jeg kunne prøve den - et ganske forbavsende system de har det må man sige. Jeg giver uldumsedb ret i at den er meget brugervenlig.

Og er det ikke noget alligevel, så har du jo kun brugt 149kr på det.
Jeg har bestilt en shop hos dem i dag, og de er i gang med at lægge den op.

Held og lykke med din forretning
Avatar billede 8660ung Nybegynder
22. januar 2006 - 15:49 #18
Hej Jacob.

Mangler du stadig en god shop?
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 12:45 #19
lukketid?